2009. augusztus 1., szombat

Isten az oveit SOHA...

nem engedi h csalodjanak benne es ez a mai napon nagyon nyilvanvalova valt ujbol es ujbol.
Ma volt Vass testver es Iluci menneygzoje ezert ma elmentunk Bekesre ahol minden szep volt..ismerosokre talaltunk, gyonyoru szolgalatokat halgathattunk es szolgalhattunk is.
Igen am de tortent am mas is:D
Csak h mindenki ertse 1 kis kiterot teszek:D arrol van szo h masodevet vegeztem most nyaron gyogypedagogia szakon es hat a masodik felevben elegge elhanyagoltam a praktikat mert az is delelott van es hat melo is... es sok minden osszejott ebben a felevben igy hat csak 1x tudtam elmenni praktikara sajnos:( ezert 1 jeggyel kisebb is lett a vizsgam de igy is jo:) viszont en a praktikat nagyon szeretem es szerettem volna tobbszor menni de Isten maskepp alakitotta:D
Az a hely ahol praktikan voltam a masodik felevben az tobb szervezetbol all a lenyege mindegyiknek fogyatekos gyerekek. Akiket megprobalnak valamennyire tanitani fogyatekosaguktol fuggoen. Kitero bezarva:D
Nah es ma elmentem az a gyulekezeti testver melett aki a mi gyulinkbe jar de valahogy sehogyse jott ossze h beszeljek vele igy hat most vettem a batorsagot h megszolitsam es erdeklodjek ez az felol... kiderult h ez a testver gyogytornasz nem gyogypedas ahogy nekem mondtak a gyulekezetben sokan de mind1 lenyegtelen, tehat ez a testver mikor elmondtam mi a helyzet naaaaaaaaaaagyon batoritott h igenis menjek praktikara mert nagyon fontos h megszokjam a gyerekeket a kornyezetet es ha Isten is ugy akarja es nem dolgozok penteken akkor reggel 8kor ott leszek a kapuban es 2 ig ilyen gyerekek kozott lehetek... jaaaaaaaaaaj alig varom mar:D
Lehet masnak ez furan hangzik amit leirtam de en szeretem az ilyen gyerekeket es alig varom h dolgozhassak veluk, annyira megerdemlik a torodest, az odafigyelest a szeretetet es mindezeket -akar milyen furcsan hangzik- ugyanigy tesznek es gondolkodnak, legalbbis en igy vettem eszre:) Annyira orulok ennek a lehetosegnek es ha dolgozunk is penteken max nem megyek munkaba... muszaly bepotolnom a praktika idoszakot meg ha nem is er az egyetemen semmit... a lelkiismeretemnek es a tapasztalatszerzesemnek annal jobb lesz. Nah meg ott van az is h megyek a Hargitai hetre legalabb lesz 1 kis bemelegites mar itt Aradon.
Amennyi gond es baj er mostansag ugy engem mit csaladunkat annal tobb orom is ami nagyon jot tesz nekem legalabbis, en nem tudom mivel erdemlem meg ezt a kegyelmet Istentol de orulok neki es csak halam az amit adhatok cserebe neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése