2009. szeptember 21., hétfő

Hitet probalo idoszak....

Olyan helyzetben vagyok ma kb 4 oratol amirol azt gondoltam velem nem tortenhet meg... reszletekbe nem bocsajtkozhatom de a lenyeg az h 5 eve kertem Istentol 1 korhazi agyat... nem kaptam meg kisebb figyelmeztetessel megusztam...de ezuttal a joooo elore megtervezett terveimet huzta at Isten pont most amikor minden olyan szepen ment... legyengultem... tul sok mindent vallalok es vallaltam magamra..ezert kenyszer szabiban kell szenvednem... de hiszem tudom es szeretnem hitemet megjobban megerositeni Istenben es az o segitsegeben... es most h betegszabin leszek remelem elsz idom itt a blogon is irogatni a szabadsagomrol..merre jartam...mit csinaltam... es miket eltem at, eltem meg...

2 megjegyzés:

  1. Igaz, nem ismerlek, de sejtem, hogy nem lehet könnyű a helyzeted, ha dolgozol és egyetemre is jársz + ha egészségi problémád is van. Igy telt el nekem is család mellett 3 év! Én is voltam beteg, kimerült, de hála az Úrnak kipihentem, megerősödtem és be tudtam fejezni az egyetemet. Ahogy olvastalak, eszembe jutott a tegnapi igém az "Isten igéreteinek tárháza" c. áhitatos könyvből (Spurgeon): A próbatétel áldása - "... a nyomorúság munkálja ki az állhatatosságot" (Róma 5,3). Ha meg van neked, feltétlen olvasd el a magyarázatot is. (Esetleg scan-elve elküldhetem neked.) Gyógyulást kivánok neked:)).

    VálaszTörlés