2009. szeptember 16., szerda

Erezd es lasd hogy jo az UR!!!

Ezt a mondatot - a konfin (perecseni) irta az 1 hetes ismerosom:D - es amikor leirta elolvastam elmosolyogtam magam es kb ennyi... de tobbszor is visszalapoztam az oldalra ahova irva lett ez a mondat es mar 3 napja a fulembe cseng es azon vagyok h valoban megerezzem es lassam azt h jo az Ur.
Olyan maskepp telnek a napjaim amiota ez a mondat folyton fulembe cseng.
Amikor a Hargita taborban voltunk a gyerekekkel akkor volt 1 nagyon vagany gyerek enek - utolag sokkal tobbet mond mint akkor - leirom a szoveget ezt az eneket is sokat dudolgatom melo kozben es olyan maskepp telnek a napok... megjegyzem jobban:)
Tehat az enek:
CE MARE E DUMNEZEU
CE MARE SI BUN E EL...
a tobbit nem tom:D en rosszul dudolgattam magamba de megszerzem a szoveget es akkor megirom de nekem ez a 2 sor is nagyon sokat mond es milyen kevesszer gondolok en bele ezekbe a dolgokba. es te?

2 megjegyzés:

  1. Mindennap belerezdul a szivem ebbe az igazsagba

    VálaszTörlés
  2. Igy van.Nem is tudjuk felfogni,milyen nagy Istenunk van.És milyen jó hozzánk !Ez csak alázatra késztet engem is...

    VálaszTörlés