2009. szeptember 28., hétfő

Megtapasztalás-nem a könyvből

Ma voltam orvosnál és beigazolodott amitől tartottam még 1 hét ithon... valahogy csak túlélem, nem? Muszály lessz!
Ahogy vártam a soromra, elnéztem 1 fiatal apát akit ismerek látásból es mikor megláttam hogy cigizik és a lánya is ott van kicsit megtorpantam hogy milyen apa lehet ez? de azután ahogy ők is vártak sorukra az apa nagyon türelmesen es minden kérdésére válaszolt kislányának nyugodtan. Ha kellet többször is félrehuzodott lánya útjából mikor neki jatszani volt kedve. Nagyon meglepett ennek a fiatalembernek a viselkedése lánya irányában és arra gondoltam vajon minden fiatalember majd ilyen kedvesen fog bánni gyermekeivel? A mai világ nagy kérdése, legalábbis bennem. Adná az Úr, hogy mindenki kedvesen és jól tudjon bánni gyermekeivel:)

1 megjegyzés: