2009. november 28., szombat

Készen álsz az örök életre, és közben munkálkodsz?

Ez volt az a kérdés a mai este folyamán ami engem mély magambafordulásra késztet, önvizsgálatra és minden másra amiből a végeredmény IGEN legyen életem végéig.
Komoly dolgok, amik fegyelemre, engedelmességre késztetnek.
Szívem legmélyebb vágya hogy mindenki készen áljon az örök életre, és közben munkálkodjunk, addig amíg lehet, amíg még türelmes Istenünk megengedi.
Mostanság beszélgetni szoktam 1 lányal akivel nagyon rossz kapcsolatban voltam, keresi Istent, kérdéseiből félelem, kétségbeesés, furábnál furább kérdések amikre sokx én se tudom a választ de mert csodálatos Istenünk van ma este sok kérdésére ennek a lánynak az ifi alkalmon választ kaptam. Eltitkolt kérésem nem mondtam ki imában mégis Isten megadta. Tudom hogy ujabb harc kezdődik, ujabb megküzdeni valóm van de állok elébe mert tudom nem vagyok egyedül de az imatámogatásokat is elfogadok és kérlek imádkozzatok értem.
Kívánom hogy mindneki minnel hamarabb eljusson enenk a kérdésnek az IGEN válaszához... utolsó időket éljük áljunk erősen a hitben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése