2009. november 18., szerda

Kriszta, Berni es egyaltalan...

Elozo bejegyzesemre irt megjegyzesekre reagalva irtam ezt a bejegyzest.
Berni, en valoban szolgalatot is vegzek ezzel a vegzetseggel... es sajnos hiaba batoritok barkit akiben talan csak melyseges sajnalat van ezek az emberek, gyerekek irant, vagy aki csak szanja oket es a kovetkezoket mondogatja: "szegenyek" NEM ok nem szegenyek csak egyszeruen nem tehetnek arrol h ilyenek. Ott van a Bibliaban a vakon szuletett fiu tortenete... ezek a gyerekek is pont igy vannak, azert elnek es azert kell foglalkozni veluk h nyilvanvaloak legyenek Isten dolgai.
Kriszta, nem en valasztottam ezt a szakot hanem Isten erre a szakra adott csak lehetoseget, eredetileg en gyogytornasz akartam lenni -mint Csapo Matyas testver- de 12ben felszinre kerult valami ami miatt lehetetlen volt gyogytornara mennem, tornaval kapcsolatos..es mikor ennek tudatara ebredtem...akkor halottam a gyogypedagogiarol:) aminek semmi kulonosebb akadalya nem volt h elkezdjem:)

3 megjegyzés: