2009. december 15., kedd

Az utolso bunevo...

Ez filmcim... de elotte az elozmenyek.
Tegnap 1 kedves es nagyon jo baratom felhivott h kene neki filmcim(-ek) amit ifivel nezzenek meg... hirtelen semmi nem jutott eszembe de megigertem ennek a jobaratnak h utanajarok. Miutan ez a beszelgetes vegetert beszeltem ismerossel aki minden osszefugges nelkul egyszer csak megkerdezte: szereted a filmeket? a kerdest olvasva hirtelen nem tudtam mire gondoljak, mi lenne a helyes valasz... vegul ravagtam igen... ami utan egy honlap cimet kaptam ahol van nehany film. Ezen a linken olvastam a cimben olvashato filmrol. En mar regebben temesvari rokonoktol halottam errol a filmrol egyszer bele is kezdtem nezni de valamilyen okbol kifolyolag nem neztem vegig. De tegnap elkezdtuk hugommal nezni de csak 35percet mert eleg keson kezdtunk neki de ma vegigneztuk... dobbenetes film... szamomra legalabbis az es en nagyon sokat tanultam ebbol a filmbol, nem szeretnem leirni inkabb nezd meg a filmet te is es kuld el masoknak is a linket vagy hivj ossze barati koroket es nezzetek meg egyutt, beszelgessetek rola...
A link ahol meg lehet nezni a filmeket: http://www.kma-hu.com/online-tv/filmcsatorna

1 megjegyzés: