2009. december 13., vasárnap

Tini orat tartottam:D

Ma nagy meglepetes vart ram a gyulibe...alig h odaertem... megkertek tartsam meg a tiniorat mert akinek kellet volna tartania elment 1 testvernoert es csak 10kor jott ujra gyulibe... nem mondtam nemet...habar nem eksuzltem fel egyaltalan... de hittel es rogton igent mondva azt mondtam persze megtartom:D
Kezembe nyomtak a fuzetet es elolvasva a cimet:"Krisztus nagykovete" kicsit megtorpantam...aki csak 1 kicsit is ismer tudja rolam h nagyon vonakodtam mindig is a tinik tanitasat illetoen. Ott van bennem 1 felsz... ha nem tudom magam jol kifejezni, meg h nem alnak tul messze tolem, neha ugyanazon a szintem erzem magam mint ők. De van Istenem aki ebben a helyzetben is segitett:) es nem tudok eleg halas lenni neki.
5 db tini volt jelen akik kozul 2 nagyon aktivan resztvettek az alkalmon de azert a tobbiek is hozzaszoltak:)
Magam is meglepodtem milyen jo otleteik vannak a tiniknek. Jo beszelgetes alakult ki es megoszthattuk egymassal elmenyeinket. Isten megaldotta batorsagomat es hitemet, jo tapasztalni h aki mer az Isteni aldast nyer:D

1 megjegyzés: