2010. március 25., csütörtök

Ajaj;)

ez mar regi kep de megfelel a celnak:D



Mibe vagtam ma a fejszemet;)
Az emlekek, a neha viccbol mondott dolgok a gyerekekben megmarad ahogy bennem is megmaradt:) 10-12 eves lehettem amikor pont edesanyam szuletesnpajan vendegul lathattunk nagyon kozeli rokonokat akik nagyon messze alknak tolunk -akikrol azota se tudok semmit- es edesanyam oszedobott 1 tortat fenysebesseg modra, es 1x csak azt mondta nekunk a lanyainak: "Mikor fogom megtapasztalni h ti keszitsetek szuletesnapomra tortat:))" eeeeeees ez a nap ma jott el;):D iiiiiiigen ma tortat keszitettem egyes egyedul anyu segitsege nelkul:D anyanak:D nem ma van szulinapja de nincs mikor maskor keszitsek tortat h anya ne vegye eszre ugyhogy ma ezt is oszedobtam;) hat meggyult a bajom a keresgelesekkel mi hol van... e shat nem artott volna jobban odafigyelni anyu tortakeszitesi orain mit hogyan merre de nem hivtam fel anyat hisz rajott volna;) igy is mar sejtette mert elnevettem magam mikor erdeklodtem dolgok felol;) de nem tudta h ma fogom meglepni a tortaval:D es annyira meglepodotte s orult es megkostolta es azt mondta SZUUUUUUUUUUPER:*:*:* :D
Ime nehany kep:D nah mit szoltok hozza?:D
Meg hat arra gondoltam ez tobbet er mint ha bemennek a boltba 1 csokiert;)

23 megjegyzés:

  1. Na látom, nagyon jól sikerült a torta. Nagyon ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  2. Ügyes! Biztosan kellemes meglepetés volt.

    VálaszTörlés
  3. Ügyes vagy! Naná, hogy többet ér egy tábla csokinál...:) pláne ha ehető is a torta;) És hát nagyon úgy néz ki (amint írtad és jól is néz ki a képen), hogy finom lett...:)

    VálaszTörlés
  4. eheto Noemi de ha gondolod atugorhatsz megkostolni;):D

    VálaszTörlés
  5. (meghiszem azt, h ehető:D )Szívesen mennék én...kivagyok éhezve az édességre..:P Csak hát nem úgy van, h átugrok 200kmre...:P bár ha úgy veszem nem is olyan sok:P

    VálaszTörlés
  6. nah latod Noemi...:) ha josz Aradra es ithon leszek szolj be elotte 1-2 hettel h josz es keszitek ilyen tortat oks?:D

    VálaszTörlés
  7. ez most komoly? És minek köszönhetem?:)

    VálaszTörlés
  8. persze h komoly...mert irtad h ki vagy ehezve az edessegre:D Aradiaknak van reszuk enni mi tortanikbol eleget;) es ha te is erre jarsz;) az Aradiaknak mond meg hozzanak el hozzam:D es minden megoldhato:) nem nagy cuc 1 ilyet osszehozni:D csak szolj elotte 1 kicsivel:D

    VálaszTörlés
  9. ha nem lennék utolsó éves:P...köszi, ha mégis, szólni fogok..:)

    VálaszTörlés
  10. en is utolso eves vagyok;) ha vegzel sulival akkor meg jo ok is van a sutire;) es ha jol tudom te hamaarbb vegzel mint en..mi valamikor junius15-30kozott alalmvizsgazunk ti?

    VálaszTörlés
  11. Június első 3om hetében, aztán felvételizek MA-ra. Június 26-án remélhetőleg már kezemben tarthatom a diplomám!?!

    VálaszTörlés
  12. Isten aldja meg vizsgaidat es h megkaphasd a diplomat:)

    VálaszTörlés
  13. koszonom:) de az egyezseg marad;)

    VálaszTörlés
  14. torta Aradon miutan vegezzuk a tanulmanyainkat vagyis nyaron:D

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm, majd igyekszem eleget tenni a meghívásnak és megjelenni Aradon...:)

    VálaszTörlés
  16. helyes valasz:D de ha akarod meg dumalhatunk ha beteszel a mess listadra erika_harcsa en kaptam valami id-t amier azt mondtak a tied de nah nem tom mi van:D

    VálaszTörlés