2010. március 29., hétfő

A hetvegerol;)

Az emlult hetvegen szulinapon vehettunk reszt az ifjusag;) kitetel volt az elegans ruha de ez lejon a kepekbol is:D sziiiipek voltunk ugye?;) szerintem mindenki kitett magaert:)
Szucs Norbert tiszteletbeli unokatestverunk toltotte 18 eletevet:)
Penteken este 7oratol szombat 2oraig programot program kovetett de nagyon szep es jol sikerult este volt, sok jatekkal, beszelgetessel, jokedvel;) legalabbis en nagyon jol ereztem magam.
Nekem a paint ball nagyon uj volt, marmint halottam rola de nem probaltam soha meg de nagyon jo volt:)
Este ifiora 6 oratol tea delutannal es bizonysagtevesekkel, masnap viszont kivetel nelkul mindenki izomlazra ebredt;) de jo volt ez igy:D
Mozgalmas hetvege volt de klasz:D es szamomra oromteljes napok:D
igy kezdodott:)


Evaval meg az est elso oraiban;)


... hat ez volnek en penteken:)


csak csajok;)


csajok + unnepelt:)


csapat:)


ez en lennek szombaton;) :D


figyelunk az utasitasokra:)


elso csapatom:)


ellensg:P


hugi is elvezte:) :))


:) tesok :D


az unnepelt;)


"en mar elfaradtam..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése