2010. március 23., kedd

Es a het utolso 50metere beindult

Nem panaszkodas keppen mondom de ez a het rettenetesen zsufot de nem baj;) legalabb nem unatkozok:D Inkabb igy minthogy ne tudjam mit kezdjek magammal, habar harmadeves kent nem unatkozik az ember, csak azt varja h legyen mar vege. Azert idegprobalo ez a nehany hatramaradt honap, hamarosan unnepek azutan ujra vissza a suliba es majusban mar sesio aztan allamvizsga es utana a nem tudom mi lesz tovabb:)
De maradjunk meg ennel a hetnel, mivel hetfotol ujra dolgozni fogok es igazabol hetfon van edesanyam szuletesnapja ezert penteken kellesz megcsinaljam a meglepi kis tortat de jobban mondva sutit;) de lehet nekikezdek mar csutrtokon;) jaj kivancsi vagyok h fog sikerulni remelem jol;) addig meg egyetem, egyetem, egyetem, allamvizsgak irasai es utana ellenorzesre viszem tanarokhoz...akik vagy elfogadjak jo minositessel vagy viszadobjak h dolgozzak meg rajta...aztan meg amirol mar irtam h Atrium Center is programba van, kivancsi vagyok hanyan fognak elni a lehetoseggel h fogyatekos gyerekeknek utaljak at a 2%adot remelem lesznek de Isten akarata legyen meg:) Tehat nem lesz unatkozas ez a het sem a hetvegerol ne is beszeljek, szueletesnap es masnap is tovabb porognek az esemenyek es az ifiora is erdekesnek igerkezik de ha az oszinteseget is magunkkal viszuk akkor lesz igazan aldasos alkalmunk, imadkozom es imadkozunk ezert.:)

1 megjegyzés:

  1. Fel a fejjel! Bátran irjad a dolgozatot, mert elfogadja a tanár, ha látja, hogy dolgozol rajta és érdekel a téma. Fog adni néhány útbaigazitást, te kijavitod 2-3 szor és már kész is:).
    Az én irányitó tanárom nagyon rendes és segitőkész volt. Jó tanácsokat adott, igy többször is kijavitottam a hibákat. Már azt hittem, hogy nem tudom leadni határidőre a dolgozatot, de sikerült! Hála az Úrnak! Tavaly ilyenkor fizetetlen szabadságot vettem ki, a gyerekeket elvállalták a szüleim és igy le tudtam tenni az államvizsgát. Nagyon nehéz periódus volt, de megérte a fáradtságot!
    Tehát sok erőt kivánok neked és sok sikert!

    VálaszTörlés