2010. március 18., csütörtök

Roluk szol:)









Down korosok:) Ezeket a gyerekeket az elmult nyaron ismerhettem meg. Ekkor mar biztos voltam abban hogy roluk fog szolni az allamvizsga dolgozatom:)
Naaaaaaaaagyon hianyoznak nekem ezek a gyerekek:( deeeeeeee ma a kisegito iskolaban voltam praktikan leadtam a lecket, kotelesegemet megtettem:D -errol majd kulon irok- de utana meg tovableptem 1 emelettel feljebb 1 olyan osztalyba ahol volt 1 Down koros fiucska is:)
A tanarno akitol kerdeztem errol a lehetosegrol h lehetne e eset tanulmanyt kesziteni Down korosokrol a suliban akkor azzal probaltak meghatraltatni hogy az ilyen gyerekek idegenek fele nem nagyon nyilnak meg de en ennek 1 apro jelet sem lattam ebben a fiucskaban akit ma ismerhettem meg:) Alin-nak hivjak:)
Tole is kerdeztem csaladtagjainak a nevet, mikor szuletett es ugyesen, nagyon ugyesen valaszolt.
Kozben kicsengettek, az ido hamar, nagyon hamar eltelt. Alin a hatam mogotti utat vaalsztotta arra, h kimehessen az osztalybol pedig elottem is mehetett volna es 1x csak megsimogatta a vallamat... nem tudom elmondani mit ereztem... annyi szeretet van ezekbe az emberekbe gyerekekbe akik Down korosok, mosolygosak, jokedvuek es a legynek se tudnanak artani:)
Ugyan vannak fogyatekossagaik, de viccesen nyilvanul meg neha es leirok 1 peldat is ami beszedhibaban nyilvanul meg es el is mondattak Alin-al:) a pirat szot Alin ugy mondja hogy pipiratii:))
Alig varom mar hogy ujabb esettanulmanyokat keszitsek Down korosokkal:) es ez persze az allamvizsgam vegehez is kozeledek:)

2 megjegyzés:

  1. Szerintem csodalatos emberek akik veluk foglalkoznak!

    VálaszTörlés
  2. Iri! ha nem lenne mas dolgom csak errol irnak de felek h masok rosz neven vennek de egyre inkabb errol szolnak bejegyzeseim...nem tehetek rola... ebben fogok dolgozni ez foglalkoztat mar evek ota... ooooo es meg mennyit es mennyit irhatnek...

    VálaszTörlés