2010. március 16., kedd

Vegulis...

Tegnap marcius 15-e volt es az enek karunkat is megkertek h enekeljunk nehany eneket, lehetosegunk nyilva a varso elott enekelni a mi Urunkrol.
Nekem annak idejen nem tanitonenim hanem tanitobacsim volt akit mai napig is naaaaaaaagyon tudok tisztelni es szeretni azert ahogy tanitott nevelt mindanyiunkat. Szekely emberke ez a tanitobacsi talan ezert is volt nagyon kulonleges szamomra hisz elso osztaly nyaratol kezdve minden nyarunkat testvereimmel egyutt ott toltottuk szekelyfoldon nagyszuleinknel. Ez most ilyen emlekezos bejegyzes de nem baj:P az a lenyeg h a tanitobacsi betanitott nekunk mindig magyar neptancot es marcius 15en ezzeket elodatuk, nah meg persze a jo regi szekelynotakat is fujtuk kivulrol, nemely enekeket en is enekeltem az este a tanitobacsi mostani diakjaival. Erdekes volt mintha en is ujra 2-3 osztalyos lettem volna:)
Annak idejen 1-4 osztalyba nalunk volt 1 nagyon sulyosan fogyatekos -mentalisan- osztalytarsunk Robinak hivtak. A tataja hozta mindig suliba es nagy ritkan az anyuka jott erte amugy meg szinten a tata. Ugy eszembejutott h akkor az osztalynak nagy lecke volt 1 ilyen sulyosan fogyatekos gyerek jelenlete... foglalkoznunk kellett vele es igy utolag viszagondolva mindenki kesz volt segiteni neki amiben csak kellett. O volt az elso szikra az eletemben amikor megszerettem es erdekelt az ilyen gyerekek sorsa csak nagyon feledesbe merult ez az emlek es most is 1 kep kerult a kezembe amit majd maskor felteszek ide a blogra is amin csak azok az osztalytasak vagyunk akik kepet akartunk kesziteni kizarolag ezzel a fogyatekos gyerekekkel akkor mar negyedikesek voltunk es nem mindenki akart kepet ezzel a Robival aki alapjaban veve fogyatekosagahoz kepest nagyon jokedvu volt mindig:)
Ma mikor bementem a tanitobacsihoz megkerdeztem hogyhogy betettek fogyatekos gyereket normalis gyerekek koze... a valasz az volt h elottunk is mindig voltak neki fogyatekos, sulyosan fogyatekos gyerekek az osztalyaba... megdobentem... hisz normalis gyerekek melett sulyosan fogyatekossal is foglalkozni nagyon nehez lehetett es utolag viszagondolva az volt...meg soskat meselhetnek de itt befejezem:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése