2010. április 9., péntek

Alakul is meg nem is...

Harmad eves vagyok az egyetemen... allamvizsga keszulodes utolso egyetemi sesiora...de ugyanakkor muszaly erdeklodnom mesteri kepzes utan is... merlegeltem, s meg mindig merlegelek... eddig Varad a nyero... tervezgetesek is eddig bevaltak.
Volt 1-2 szakasz amikor masok hatasara kicsit eltantoritottak dolgoktol de mostmar kitudakoltam mi is a szitu es most koncentralhatok jobban allamvizsgara de ugyanakkor magam elott tartva a tovabbaiakat pontosabban a felvetelihez szukseges kutatasi projektet, hogy azt is meg kell csinalni;) lakotarsam is lenne aki tortenetesen most osztalytarsam es 3 eve az az egyetemen... magyar nyelvet reszben beszelni de meg akarja tanulni es o is szeretne ha Varadra es egyutt mennenk;) jaj de jo lenne ha minden oszejonne...amugy ez a lany nem hivo... nem is az a bulizos vagy csunyan beszelo de hiszem h neki is szuksege van a Megvaltora Jezusra... a heten elbeszelgettem vele h neznenek ki a hetek Varadon, gyuli, ifi, vasarnap teljesen Istennek szentelve, ahitatok tartasa, mindenbe beleegyezett es annyira orultem es csodalkoztam.... Arad megyeben lakik o is es mikor en is megyek korzetbe ahol o lakik akkor mindig felhivom h megyek es eljon o is az imahazba:D
Ideje votl mar valami jo hirt meg batoritast kapjak mert az utobbi idoben volt eleg fekete felho az eletemben... es mar mar ugy erzem megfulladok de ilyenkor jovok Istenhez... es igyekszem nem aggodalmaskodni:D habar restellem h csak ilyenkor... de igyekszem torekszem... ujbol valasztas es dontesek elott alva csak ra tamaszkodhatok... ilyenkor mondom azt h jobb lenne gyerek lenni... nem jo amikor az ember sajat maga kell dontson sajat javara illetve karara... neha jol neha meg rosszul sulnek el a dolgok...
nah meg ott van az is h szuk 1 honapja a kiscsoportban gyerektanitoskodom... es oktobertol meg lelepek Varadra:( sajanlom h igy neznek ki ilyenkor a dolgok de Isten jobban tudja mit miert... Vasarnap iskolarol jut eszembe Szucs Attila batyam... Varadon voltam nnoveremnel evekkel ezelott:P es elmentunk 1 videobemutatora Andreaval gyerekekrol szolt, Vasarnapiskolarol... es akkor a kb 20fos csapat elott Attila batyam azt mondta h a jovo vasarnapiskola tanitoja... pirultam rendesen es aztan megsugtam h en soha nem leszek vasarnapiskolai tanito... es ime mi lett a sohabol tehat soha ne mond h soha:P
nah eleg volt a szovegelesmebol lehet h csak hiaba irok:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése