2010. április 25., vasárnap

Sokminden:)

Sokminden tortenik velem...mint mindig:P aki ismer annak nem kell ecsetelnem:P reges regi emlekek tornek fel bennem... van az az enek ami ugy kezdodik hogy: "Minden idoben aldom dicserem az Urat..." , en ezt az eneket egy Simon Eszter nevu lanyal tanultam meg,Hargita taborban, fogalmam sincs hova valosi es nem hiszem h megismernem meg de ki tudja;) azt se tudom hova valosi:D valamikor 12-13 eves koromban tanultam meg ezt az eneket ez az Eszter zongorazta en pedig megtanultam es enekeltem:) annak idejen korulbelul 7-8 eve mikor az ifibe bekerultem meg kifogtam a nagy ifjusagot ugy ertem azokat akik sokkal nagyobbak mint en es rajtam es 1 uncsimon kivul senki nem ismerte ezt az eneket... ma meg mar enekeljuk ifivel, gyulekezettel:) nekem ez erdekes elmeny, es ugyanakkor orom hisz nagyon szep enekrol van szo:) es nekem melyen a szivemben vesodott:)
Jovoheten majus 1... engem biztak meg ismet az etkezes reszevel a napnak... bevasarlas... iranyitgatas stb:) szivem vagya h minden jol mukodjon..talaljunk mindent amit akarunk...es legyen szep ido, nem feltetlenul kanikula de legyen jo ido;) legyen jo kedv, legyen jo tarsasag...
Jovoheten dolgozatokat kell bemuttatnom... koncert estek lesznek(New song) hetfon kedden..mozgalmas 1 het lesz;) de allok elebe:D

5 megjegyzés:

  1. én ismerek egy Simon Esztert, nem személyesen, de úgy hallásból:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik ez az ének.
    Szeretném, hogyha én is minden időben tudnám áldani Istent, a körülményektől függetlenül.
    Kellemes hetet!

    VálaszTörlés
  3. Simon Eszter csíkszeredai.
    Ha jól tudom, most Kolozsváron tanul...

    VálaszTörlés
  4. Sanci ismerem azt a Simon Esztert akirol irtal de nem rola van szo:)

    VálaszTörlés