2010. május 10., hétfő

....annyi de annyi....

tesoval:D

A nagycsapat...:D:))

Irina es en

mindenrol kene irjak... es ha lenna idom ahogy nincs akkor itt a blogon rengeteget irnak... de majd eljon az az ido is de megis nehany szot most leirok hetvegerol... ugyebar voltunk Zilahon konfin sok sok fiatalal egyutt nah meg Noverunkkkel:D ithon volt vagany volt de nem igazan tudtunk beszlegetni... nagyon rovid idore jott haza... de en ezert vagyok halas:D a konfin meg kellett ertenem: azzal legy megelegedve ami vagy, amid van, amennyi van... es ezeket nem feltetlenul az eloadasokbol... hajlamos vagyok zugolodni, olyan dolgokat illetoen amikhez nincs jogom... a konfin korulnezve ra kellett jonnom vannak akiknek sokkal nagyobb okuk van zugolodni azert amiert en teszem es megsem teszik... akkor meg miert zugolodom en?
Sok kerdes van bennem de Istennel mindenre van valasz es jo ezt tapasztalni. A konfira penteken meg ugy volt el se megyek a sok vizsga miatt, keszulni kell rajuk es ugy az volt bennem miert menjek ha folyton azon fog jarni az agyam jaj vizsga igy meg ugy...nem igazan hoztam Isten ele ezt a dolgot csak penteken es akkor sem komolyan csak ugy elsohajtottam magam h jo lenne tehermentesen elmenni erre a konfira...es nagyon jol telt az egesz konfi.. siznte 1x se jutott eszembe ez a het amit nyugodtan hivhatok"vizsgahetnek";)... szerdan volt angol vizsgam..nem voltam benne biztos h atmegyek... ees tudjatok hanyast kaptam? nah ki talalja ki?:D kegyelmes Istenunk van... a vizsga jegyemet ma tudtam meg es 10:D kereken 10-es lett;) annyira orulok es halas vagyok ezert a jegyert.. de ugyanakkor vigyaznom kell hisz a Biblia is vallja:aki most all vigyazzon h el ne essen! meg van sok sok vizsgam hatra... es tudjatok mi a meglepo? nem vagyok felettebb feldulva vagy felelemel bennem... es tudjatok miert? mert Isten megaldotta a hetveget es mikor vasarnap reggel szolt a felhivas Budai Lajos reszerol... gondolkodas nelkul felaltam es eszembejutott es ereztem a vagyat szivemben h Purtan Irinaert imadkoznom kell, osztalytarsam akinek sokat meselek ifirol, gyulirol, programokrol es ha Isten is ugy akarja akkor varadon egyutt megyunk mesteri tovabbkepzesre es elmondtam neki h gyulibe jarnank es orult neki:D es most mar tenyleg csak Isten tudja h mi lesz a jovoben velunk.
Elnezest kerek ha zavarosan irtam de sietek es muszaly volt ennyit leirjak most... jah es meg valami... szeretnek irni tobbet bukasaimrol... nem dicsekedes keppen hanem h masok tanuljanak az en hibaimbol es h tudassam azokkal akik olvasnak h Isten hogyan es mit munkalkodik eletemben...
majd folytatom;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése