2010. május 6., csütörtök


Koszonom a dijat Hildanak es Magdinak - aki meg ismeretlen szamomra:)

A díjhoz tartozo szabályok:
1. meg kell köszönni a díjat, annak akitől kaptam
2. a logót ki kell tenni a blogra
3. be kell linkeljem azt akitől kaptam
4. írnom kell magamrol 7 dolgot
5. tovább kell adnom 7 embernek
6. be kell linkelnem őket
7. megjegyzest kell hagyni nálluk, hogy tudjak a díjazásról


Akiknek sok sok szeretettel tovabbkuldom:)
Noemi,Marti,Greti,Anna,Edith,Marika, Kriszta


7 dolog rolam:
1. vegzek 1 honapon belul a gyogypedagogai szakon (alig varom mar)
2. nagy almom es imadkozom azert h fogyatekos -Down koros- szervezetnel kapjak munkahelyet
3. szeretek baratkozni
4. keszulok mesterizni
5. ragaszkodom nagyon az igazi baratokhoz
6. nagyon szeretem a fogyatekos gyerekeket magnes kent vonzanak:D meg hat egyaltalan a gyerekeket
7. NAGYON MEGLEPETT EZ A BLOG DIJ:D


U.I:azoknak kuldtem tovabb a dijat akik sokat jelentenek nekem akar blog szinten ismerve, ismeretlenul, akar regi emlekek es legvegul ifitag szinten:D es ha lehetne mindenkinek tovabbkuldenem;)

u.u.i: Bedo Magditol kaptam kosziiiiiiiiiii:D

6 megjegyzés:

  1. Erika, nagyon szépen köszönöm én is!

    VálaszTörlés
  2. örülök, hogy örömet szerezhettem, s hogy végül "megismertél":) biztosan, ha Abigél küldte volna, akkor azonnal tudtad volna kiről van szó:)

    VálaszTörlés
  3. Magdi, nem biztos... van nehany Abigel akit ismerek;)

    VálaszTörlés
  4. Erika, nagyon szépen köszönöm!! :)Hamarosan belinkellek a blogomon, ahol már megkaptam ezt a dijat :)

    VálaszTörlés