2010. május 25., kedd

Meg 1 pici:)

Vizsgakat letudtam es atmentem mindegikbol. Ma volt a pedagogia modulomnal irt dolgzatom megvedese:D talaljatok ki hanyast kaptam?:D hat igen 10:D Isten kegyelmebol:)
Ma reggel mikor lattam h esik az eso eszembejutott amikrol szoltak az igehirdetesek, a hit, ha valoban elhiszuk amit kerunk Istentol akkor azt meg is kapjuk. Ugy indultam el ithonrol h ma ragyogni fog a nap mikor megyek a vizsgara es nem csalodtam, 2oran belul kisutott a nap:D annyira de annyira halas vagyok ezert az ima meghalgatasert:) Probaljatok ki ti is akarmikor akarmivel de ne feledjetek nagyon fontos valoban hinni is abban amit kerunk:)
Penteken majus 28-an 16:00kor ballagok:D hat igen mar harmadjara eddigi eletem soran;) de ez igy van rendjen. Hihetetlen h sikerutl vegigcsinalnom es vegulis nem az en erdemem hanem egyedul Istene. 3 evvel ezelott Istenhez fohaszkodtam h eljuthassak oda ahol most vagyok, h sikeresen, megszakitas nelkul vegezhessem el az egyetemet es ime sikerult... lehet h masnak ez csak 1 sima egyetem elvegzes de nekem... nekem attol sokkal tobb:) es nem gyozom dicserni es dicsoiteni Istenemet, Istenunket h atsegitett ezeken a tobbe kevesbe nehez eveken:) Oooooooooolyan boldog vagyok:D
A heten be kell fejeznem az allamvzisga dolgozatomat is es utana mar csak kicsit atolvasgatni es elmelkedni kell rajta majd juni 18an megvedeni es kesz:D
Majd meg jelentkezem;)

3 megjegyzés:

  1. hát igen, az biztos, hogy nem semmi elvégezni egy egyetemet sikeresen és mellette még dolgozni is!

    VálaszTörlés
  2. Tudod Kristza valoban nem semmi egyetem meg melo, de volt elottem peldakep es melettem pedig Isten aki nagyon sokmindent bizonyitott a 3 ev alatt ujbol es ujbol...!:)

    VálaszTörlés
  3. Akkor végeztél, mikor sikeresen megvédted az államvizsgadolgozatot. :D

    Másrészt... Ezt a hittel való könyörgést érdemes inkább hasznos dolgokra alkalmazni. Isten valóban megteszi néha, hogy bizonyít, mint itt, neked is. De Ő nem automata, ahova bedobjuk az imát és ha hisszük, kijön a kávé... Bár, Illés is tett ilyet, mint te, de neki egész más célja volt. ;)

    Sok erőt a továbbiakhoz! :)

    VálaszTörlés