2010. június 5., szombat

Utolso 100 meter


Mar nagyon reg nem irtam. Az allamvizsgat jol meg kell irni es ezzel foglalatoskodtam es nem volt idom ide is irni.
Meg 2 het es meg lesz vedve a dolgozat... csak mar legyek tul ezen is. Ballagas megvolt majus 28an amirol majd bovebben fogok irni juni 18 utan - ezen a napon vedem meg a dolgozatomat - de addig is beteszek nehany kepet a ballagasrol.
Eleg szep szamban eljottek es meg masnap is kaptam figyelmesseget;) igazan jol esett h azert aki nem jott el mert nem tudtak, kuldtek viragot;)

mit szoltok ehez a tortahoz?;)


munkahelyi csapat:D


Mi figyelunk;)

LESZ FOLYTATAS IS;)

7 megjegyzés:

  1. Micsoda szep torta!Kivanok tovabbi sikert!Gratulalok!

    VálaszTörlés
  2. lila volt a sálatok...wow!:)
    a torta pedig zseniális. gondolom édesanyád készítette:) hát, nagyon ötletes, ilyet még nem láttam.

    ha Aradon lettem volna akkor pénteken, én is elmentem volna...

    VálaszTörlés
  3. Koszonom Iri:)
    Hat Kriszta ez igy alakult de kepekkel be kell erned;)

    VálaszTörlés
  4. Ügyes vagy! Gratulálunk neked!
    További sikereket az életben, Isten vezessen mindenben!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a diplomádhoz,és anyukád is érdemel egy gratulációt.

    VálaszTörlés
  6. Koszonom a Gratulaciokat:D de tudjatok ugye h Istene a dicsoseg:D de koszonom:)

    VálaszTörlés