2010. június 22., kedd

Hosszu lesz? IGEN!


Sok irni valom van, akit erdekel lesz turelme vegig olvasni:)
Ma kaptam 1 smst - nalam igen ritkasag szamban megy h smst kapjak - draga baratnomtol - aki a kepen is lathato volegenyevel - nyomatekos elomeghivast kaptam mar vagy 3ra az eskuvojukre ami augusztus 21-en lesz. Nagyon szeretem Juliat, habar tobb 100 km valaszt el minket egymastol de 2005 ota ujra felvettuk a kapcsolatot egymassal es nagyon sok a kozos bennunk de most errol ennyit. EVODIA kulonosen toled kerek tanacsot de nem csak - te Evodia jobban ismered talan Juliat mint en is ezert kerek toled tanacsot -. Nagyon nyomatekosan "kotelez" Julia h vegyek reszt az eskuvojen, ertheto, hisz nagy nap lesz ez az eletukben de ott van az a teny h nem mennyegzo lesz hanem eskuvo, mas szoval lagzi... nekem nincs mit keresnem ott de o nagyon jo baratnom, sokx beszelgettunk lelki dolgokrol, tudja h nincs jo helyen - tudom h ez nem eleg - de imadkozom erte, ertuk h Istenhez forduljanak de en ugyanakkor naaaaaaagyon tanacstalan vagyok mit hogyan tegyek ez ugyben, tehat varom a velemenyeket. Tudni kell meg azt h nem akarok megbantani, marpedig ha nem fogadom el a meghivast nagyon meg fogom bantani ami nem all szandekomban.


Nehany eve Bayer Gyorgy testver mikor Aradon jart talan 2-ra vettem 1 konyvet noverem biztatasara ami lenyegeben 1 tanyulmanyozo konyv.
Mikor megvettem a konyvet egyetemi eveim elejen voltam.
Noverem megkert minnel hamarabb kezdjem el a konyv tanulmanyozasat mert szuksegem lesz ra es szuksegem van. Attol makacsabb voltam mintsem hogy tenyelg idot es energiat szakitsak erre a tanulmanyra annak erdekeben h tenyelg megtapasztaljam Isten akaratat eletemben.
Ma ahogy rendet raktam polcomon kezembekerult ez a konyv... elgondolkodtam es eszembe jutott amit noveremnek akkor mondtam, megpedig azt h ha befejezem az egyetemet akkor nekikezdek. Gondolkodtam h most tenyleg kezdjek neki? kifogasom mar nem lehet vege az egyetemnek de meg annyi mindent kell tennem itthon... meg halasztom de valami azt sugta h most mar ideje lenne igeretednek eleget tenned... es nekikezdtem. Nem fogom megbanni tudom, csak hasznomra lehet de csak akkor ha valoban Istennel megteremtem a kapcsolatot nem csak elsimitom roviod futolagos imaval.
Nehany dolgot amit en tanultam a mai leckebol, szeretnem megosztani veletek is.
A szerzo egyik megtapasztalasat szeretnem eloszor leirni
* JEZUS AZ UTAD
Tizenket evig voltam lelkipasztor Saskatoonban (Saskatchewan, Kanada). Egyszer egy farmer igy szolt hozzam: " Menj 400 metert a varos szelen, a baloldalon latni fogsz egy nagy voros pajtat. Menj el a kovetkezo utig, es ott fordulj balra. Azon menj 1200 metert. Latni fogsz egy fat. Ott menj jobbra kb. 6 kilometert, aztan latni fogsz egy nagy sziklat..." En ezt igy leirtam akkor, es egy szep napon eljutottam a farmra!

Kesobb ujbol meglatogattam ot a farmon, de akkor vele egyutt mentunk ki. Mivel nem csak egy uton lehetett odajutni, arra iranyitott amerre akart. Ekkor szamomra o lett a "terkep". Mi volt a dolgom? Egyszeruen csak hallgatnom kellett ra es engedelmeskedni neki. Barmikor azt mondta: "fordulj", en pontosan vegrehajtottam. Olyan uton vezetett, amelyen sohasem jartam. Sose talaltam volna vissza rajta. O volt a terkepem. O ismerte az utat.

Folyton reszletes "turistaterkepet" kerunk Istentol. Azt mondjuk "Uram ha legalabb annyit megmondanal, hogy merre menjek, akkor osvenyt taposnek es mennek". O viszont igy valaszol:"Nem kell ezt tenned. Csak azt h naponta kovess engem". *


Nekem szemelyesen erre van szuksegem... es neked?




2 megjegyzés:

  1. Szia:) idetévedtem és hiszem nem véletlenül, mert pontosan most olvastam ezt válaszként egyik "problémádra", remélem sikerül megnyitni:
    http://www.fehervar.bibliaszol.hu/lindacanino.html

    VálaszTörlés
  2. Deborah! nagyon szepen koszonom a linket, sikerult megnyitni. Annyira orulok h idetevedtel:) en Evodiat emeltem ki h segitsen es lam te segitettel elsonek:* naaagyon halas vagyok ezert a linkert! KOSZONOM!!!!:* Isten aldjon meg es meg tevedj be hozzam;)

    VálaszTörlés