2010. június 11., péntek

Olyan esendo vagyok:(

Ma fizu nap volt:) es vegre nem kell felretennem - legalabbis nem egyetemre - igy bementem a varosba es vasarolgattam ezt, azt. Az egyik ruhas uzletben 1 no akart venni 2 lejes ruhadarabot de mondta az arusitonak h nincs csak 80 bani a birtokaban de az arusito azt mondta gyere holnap vissza addig felreteszuk neked. Nekem meg rengeteg apro penzem van most a penztarcamban es mikor mar jooool eljottem akkor hirtelen belemnyilalt h miert nem szedtem elo az apromat es adtam oda neki... nemreg mikor varadon voltam Petyar Lori elmondta h a gyulihez kozel az egyik "fast food" elott allt 1 hajlektalan es nezte ahogy etkeztek az emberek... Lori meg csak elnezte h szegeny milyen ehes lehet... mire eszbekapott es erezte a kesztetest h fizessen neki 1 menut - ami csak masodperceken mulott - mar sehol se volt ez a hajlektalan... ujra es ujra felvaltva az en szitum es ez a helyzet forgott a fejemben es vadolt a lelkiismeret h lehettem ilyen esendo es nem vettem eszre akkor illetve eszrevettem de nem kapcsoltam h adjak penzt mert h magammal voltam elfoglalva:(((( annyira de annyira bant:( de azert irtam le h jarjunk mindanyian nyitott szemmel a vilagban meglatva es idoben "kapcsolva" az ilyen helyzetekben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése