2010. június 8., kedd

Ma veeeegre leadtam...

... az allmavizsga dolgozatomat:D Mar naaaaaagyon vartam ezt a napot h vegre letudhassam legalabb azt a reszet h leadtam es nem kell mar alakitsak, szerkesszek rajta SEMMIT!!! Mar csak a megvedese van hatra a dolgozatnak ami juni 18-an lesz... ha eszetekbe jutok imadkozzatok ezert a napert, ertem.
Utana mi lesz, nem tudom... tervek vannak de kivitelezesnek semmi nyoma... tobb okbol kifolyolag de ha Isten is ugy akarja akkor valami keves meg is fog valosulni belole. Szeretnek szakmaba dolgozni es kozben mesterire jarni de egyik sem akar osszejonni:)
Isten jobban tudja mi a jo nekem, csak el kell fogadnom, meg kell ertenem... mint ahogy sokmindent mostansag meg kell ertenem...kovetkezmenyeket vallalnom a multbeli dolgokert ami nem igazna konnyu de nem lehetetlen es amikor ezek a dolgok miatt elsozmorodom eszembejut h a Biblia irja Istene a bosszuallas...nehez megalnom h ne en boszuljam meg a dolgokat de nem lehetetlen... majd meg irok.

2 megjegyzés:

  1. én hiszem azt hogy Isten majd kirendeli neked és meg is mutatja majda megfelelö idöben hogy hogyan is tovább!:)

    VálaszTörlés