2010. július 11., vasárnap

Boldogan:D

Mint mar emlitettem, jo lenne alkalmazni is a Max Lucadotol olvasott tanacsokat amelyek megjegyzem nagyon hasznosak. Biztosan mas is volt mar olyan szituba mint amilyenbe vagyok en most. Vannak szemelyek akiket az ember jobban szeret illetve kevesbe. Nah mar most a kevesbe szeretett szemelyekkel van a gond. Amitol rettegtem azzal kell most megkuzdenem. Ahogy olvastam a konyvet sok emberke eszembejutott, akik kozvetlen kornyezetemben vannak vagy akik messze vannak tolem. De volt 1 szemely akire nagyon sokx gondoltam a konyv olvasa kozben. Nagyon makacs vagyok es kompromiszumot akartam kotni Istennel h majd ez a szemely legyen az utolso aki fele alkalmazzam az onzetlen szeretetet mert... es felsoroltam magamnak rengeteg ervet. Deeeeeeeeee Isten utjai masak mint a mieink. Ma delelott a szeretetrol, a szeretet nyelvekrol volt szo - szeretet nyelvekrol is kiolvastam 1 konyvet de ujra elolvashatom mert felet se tudom mar - ujra a makacssag vett uralmat rajtam ezt a bizonyos szemelyt illetoen.
Delutan is szobajott a szeretet embertarsaink irant. Bayer Gyorgy es felesege voltak kozottunk tegnap es ma - tegnap menneygzo volt de errol majd 1 masik bejegyzesben - es ma Beyer Gyorgyne bizonysagot tett arrol h Isten hogyan probalta meg ot a szeretet gyakorlasaban. De nem ez a lenyeg hanem az h bizonysagtevese vegen arra kerte a gyulekezet tagjait h 2-3 szemelyenkent 1 perc alatt mondjunk batorito szavakat, batorito iget egymasnak. En hogy oszinte legyek engem varatlanul ert es meghokkentett. Bayer-ne keresett maganak "valakit" akit batoritson. Korulnezett hamar az enekkar sorain. A szopran es az alt is 3-3 szemely voltunk az elso sorba es ahogy megpilantott, en lettem az a "valaki" Bayer -ne odasietett hozzam. Meg annyit megirok itt h mikozben bizonysagot tett ereztem h ma este meg kell mondanom milyen benyomasom votl rola mikor eloszor meglattam a gyulibe es halottam beszelni.
Ahogy helyet foglalt melettem rogton elkezdte mondani h nagyon szep mosolyom van es hogy Isten ebben gyonyorkodik es egyaltalan bennem, jaj ahogy irok meg meg is konyezek... (tudni kell rolam h elegge leertekelem magam szinten makacsagbol de ez annyira batoritott es annyira jol esett es fenntartas nelkul elfogadtam es orultem). Ezek utan elmondtam en is Bayer-nenek hogy mikor halottam beszelni es alkalomrol alkalomra bizonysagteveseit tavolsagtartasra kesztetett mert olyan irigylesre melto az elete, a bizonysagtevesei. Isten semmit sem tesz veletlenul. Annyira vagyom arra h ugy igazibol reszem legyen az Isteni vezetesben mert sajnos eltavolodtam az utobbi idoben Istentol de vissza akarok terni es valtozni.
Ami meg siznten boldogsagom okozoja az az Ezsaias 43:18 verse "Ne a regi dolgokat emlegessetek, ne a multakon tunodjetek!" hajlamos vagyok a multat felhozni minden helyzetben. Az az erdekes h nehany masodpercel az ige olvasasa elott kertem Isten h szoljon hozzam a mai delutanon. Orulok ennek az igeversenk, jokor kaptam jo helyen:)
A valtozasrol jut eszembe. Ahogy olvasom JOSH MCDOWELL konyvet a peldak az en mostani elethelyzetemrol szolnak, pontosabban arrol h amit sajat eronkbol teszunk az nagyon rovid ideig tart, de ami Istentol van az a valami, az tartos. En is erre vagyom h Istentol kapott turelemmel, szeretettel megtelve eljek es hirdessem az o turelmet es szeretetet az emberek irant.

Aki nem nagyon ismer de olvas azok kedveert irom ide h a kepen hugommal vagyok:D hasonlitunk?;)

4 megjegyzés:

  1. jo volt olvasni mindezt...:) es valoban jo volt delutan! Orulok a megtapasztalasaidnak, es h ezaltal batoritasz minket is;)

    VálaszTörlés
  2. Jólesett ezt olvasni. Nincs időm sokat írni most, de annyira tetszik az őszinteséged. És igenis szép a mosolyod, talán engem is az ragadott meg régebb mikor láttalak. Aztán mikor láttam, hogy blogod van, kíváncsian vártam a személyesebb hangvételben írt bejegyzéseket. Hatalmas lecke tanulni a szeretetet főleg "valakik" felé. Örülök, hogy az Úr munkálja benned az akarást, imádkozom hogy kövesse a véghezvitel. Meglátod milyen jóízű a győzelem!
    Drágák vagytok a hugoddal együtt.

    VálaszTörlés
  3. szeretettel:) megnagyobb boldogsag h irtok, es h ti is batoritva vagytok azok altal amiket irok:) koszonom h irtok:) es h batoritotok is:)

    VálaszTörlés