2010. július 8., csütörtök

Olvasas

Nem tudom ki h van vele, de ram mikor ramjon az olvasas akkor azt ki kell hasznaljam:P nem tul gyakran van ilyen:D Rolam elozetesben tudni kell h nem szerettem az olyan konyveket amik a hitrol szoltak, a hitbeli fejlodesrol... amik tanitasrol szoltak azokat messze elkerultem. Miert? Nem tudom, valahogy nem az en mufajom volt, feltem h tul sok mindennek talan nem fogok megfelelni vagy nem fogom tudni gyakorlatba megelni. Igy hat elkezdtem miszionariusokrol olvasni, regenyeket, es ebbol probaltam ugymond megelni ami az olvasat illeti de Noverem mikor varadra kerult ajandekkent mindig konyvet kaptam tole;) elveztem es alig vartam mar legyen valami h konyvet kapjak tole:) es ekkor kezdodtek a tanitas temaju konyvek olvasasa. Andrea annyira de annyira jol "el tudta adni a konyveket" ami az olvasast illeti h az nem igaz.
Volt sok konyv amit o maga ajanlott h olvassam el persze csak miutan o elolvasta mert hogy nem szeretett olyan konyvet ajandekozni amirol maga sem tudja mirol szol es h hasznos e. Nem is olyan reg elhataroztam h ujra kiolvasom az 1ik konyvet amit mar reg olvastam es tudtam ugyan h jo konyv de szinte semmi konkret nem jutott eszembe miert is jo. Ez a konyv a kovetkezo: Max Lucado, Ahogy szeretni erdemes. Lehet h igy elso olvasasra furcsan hangzik de vegulis az egesz konyv a szeretet himnuszat veszi alapul es elethelyzeteket, valosagos, megtortent es maga az iro sajat eletebol is sok elethelyzetet ir le. Nagyon fontos lenne elso sorban az en eletemer alkalmazni tanacsait es termeszetesen az Istennel valo kapcsolatbol indul ki minden.
Es most nehany kep konyvekrol.


A konyv amit mindenkinek ajanlok:)



Amit most olvasok:)




Konyvek amelyeket mar kiolvastam;)


Konyvek amelyek meg kiolvasasra varnak:)





4 megjegyzés:

  1. Amint latszik van elfoglaltsagod az elkovetkezokben.

    VálaszTörlés
  2. es ez csak 1 resze a konyveimnek:D van elfoglaltsagom :)

    VálaszTörlés
  3. wow, az a második az tetszene. majd kölcsön adod, ha végeztél vele? :)

    VálaszTörlés