2010. július 3., szombat

Nem panaszkodas...

3 ... kemeny ev van mogottem, tele aldozatokkal de legfokeppen Isteni aldasokkal es segitseggel egybekotve. DE most kezdenek kiderulni a dolgok. Volt aki sokx mondta -en soha nem vettem komolyan(ne haragudj-), hogy "Erika! vigyazz magadra! Torodj magaddal!". Ugy ereztem, gondoltam, jo lesz az ugy h sokmindent magamra vallalok, "menni fog, mindig is ment, most miert ne menne?" tettem fel magamban a kerdest es tenyleg hittem abban h nem lesz kovetkezmenye de VAN nagyon is VAN!!! Fizikai szempontbol, reszletekbe nem szeretnek bocsatkozni csak ugy figyelmeztetes keppen irom... azoknak akik esetleg ugyanugy gondolkodnak mint en... jo ha tudja az ember mennyit bir es hogyan... es ha nem? majd megtudja idovel.




A fenti kepen lathato testver Harry, Californiabol. Az Xtreme Missions egyik legkedvesebb es legbaratsagosabb szemelye. Penteken mikor volt a bucsu alkalom a csapattal tanacsolta h mozogjak tobbet hogy jobban birjam a gyurodest, a munka faradalmait illetoen. Igazat adok neki ugyhogy be kell iktatnom ujra a kotelezo mozgast... Olyan furcsa h 12 even at rendszeresen volt - nem olyan tul sok - torna ora de most hianyzik... es nem mintha olyan oreg lennek de erzem h rozsdasodom:( de ha mukodott egyetem + munka akkor mukodni fog a mozgas + munka :D
Harryrol majd meg irok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése