2010. július 5., hétfő

Jatek:)

Koszonom Marika h jatekra hivtal. Sajnalom h csak most valaszolok a meghivasra de megigertem, ugyhogy ime:D
A kepet nem tudom miert de sehogy s etudom lementeni visoznt aki jobban ert ehez az a kepet megtalalja itt
Tehat a jatek szabalyok:
1. Írj hét dolgot Istenről, ahogy te megismerted Őt!
2. Add tovább 7 személynek, belinkelve.
3. Hagyj üzenetet a felszólítottnál, hogy vehesse tudomásul, hogy ő is a játék részévé vált.
4. A fenti kép, a játék szimbóluma:)(a belinkelt cimnel talalhato a kep)


7 dolog tehat ahogy megismertem Istent:
1. Szereto Isten (szuletesemtol kezdve)
2. Megbocsajto, vegtelenul megbocsajto
3. Husegesebb lenyel nem talalkoztam mint Isten, vegtelenul huseges
4. Turelmes
5. A legertekesebb adta ertem is
6. Gondoskodo
7. Szavakkal el nem mondhato mennyire akarja a jot nekem, neked, mindenkinek

Tovabb kuldom 6 szemelynek (a tobbiek mar irtak a listamon 6 szemelyt tallatam aki nem vett reszt a jatekban):
Papai Marti, Hilda, Anna, Deborah, Sara, Eszter

1 megjegyzés: