2010. szeptember 15., szerda

Vannak nekem tesoim:D

es milyen jo ez nekem:D Most kulonosen hugirol szeretnek irni de nem jelenti azt h noverkem kevesbe szamit mint hugom:)
Hugi latta az asztalon a penz osszeget ami az avonra van hogy nincs kifezetve es felhivott hogy nem e akarom h befizesse a bankba... nagyon orultem ennek a kerdesnek. Eloszor is azert mert nem en kellett megkerjem hanem o ajanlkozott es sikeresen be is adta. En ugyanis 12 orazok a munkaba es mire en kijovok a bank mar reeeeeg be van zarva. Mar csak ez az 1 ok eleg volt a mai boldogsagomhoz:) de hugi ma meg 1 nyaklancot is vett nekem amit mar vasarnap emlitettem neki h vegye meg:) jaj olyan boldog vagyok h ennyi mindent tett hugom ertem ma:D lehet h kicsi dolgoknak hangzik de megis nagyok:)
Es ime 1 kep velunk:D


ez a kep a kovetkezo megjegyzessel ervenyesul:D "gyere ide hugicam:P" szokta mondani hugom es mikor ez a kep keszult akkor is ezt mondta:D ugyhogy ilyen hugi hugi kapcsolatba vagyunk:P

1 megjegyzés: