2010. szeptember 14., kedd

Mosoly:)

Vasarnap meglatogattam Szucs tatamat. Mikor nala vagyok akkor valahogy konyebb mosolyogni es hat tata arcara is mosolyt csalhatok:) Az oregotthonban ahol tata is lakik oda keulr nem is olyan regota 1 neni aki jart hozzank a gyulekezetbe d emost mar sajnos nem tud eljonni. Erre a nenire ramosolygtam es rogton az volt a reakcioja hogy:
"ismerem ezt a mosolyt:)" ezt mar nem eloszor hallom:)
Volt hogy egesz kicsi koromban lattak kb 9-10 evesen es ugyancsak a mosolyomrol ismertek fel es jottek ra kicsoda vagyok, kinek a lanya stb:)
Azon gondolkodtam ma el hogy a mosolynak nagy jelentosege van es ha tobbet mosolyognank talan a kozerzetunk is mas lenne, a kornyezetunkben az emberek... . Nem azt mondom hogy mikor sirni kell akkor nevessunk hanem mert mas arcara is mosolyt csalhatunk:)
Most pedig nehany kepet teszek ide, nem a legjobb minoseg nehany kep de nah megteszi a szolgalatot:D
Megprobalom sorrendbe tenni a kepeket, idorendi sorrendbe.










5 megjegyzés: