2010. december 7., kedd

Mert meg kell irnom:)

Olyan hala vagyok az IGAZI baratokert:) majd kicsattanok ettol az oromtol:)
A hetvegen elmegyek Brassoba "Missz massz" (Christmas) partyra:D Hugi igy emlegeti mert nem ertette mikor eloszor mondtam es igy maradt a csaladba h en "Missz massz" partyra megyek:D Nagyon varom mar. Kicsit aggodtam az elmult het vege fele hogy mi lesz a vonatjaratokkal de ugy nez ki jarni fognak es eljutok:)
Ma ramkoszont 1 nagyon jo barat aki sajnos messze lakik tolem de legalabb igy neten keresztul tarthatjuk a kapcsoaltot:) nem beszeltunk sokat de ugy orultem hogy megemlitett nehany elmenyt melyekkel engem nagyon felviditott:)
Ma kellett volna menjek beszleni a csaladdal akikhez fogok jarni praktikazni de nagyon meg van fazva az egesz csalad ezert maradhattam ma is dolgozni amit nem banok mert penteken lelepek hamarabb h eljussak Brassoba is. Uuuuuuuuuuuuuugy varom mar:D
Kene pakolni is de nagyon nincs kedvem hozza.
Annyi irni valom lenen meg de nincs idom sajnos.... ha majd lesz megirom:) minden jot es majd irok a hetvegerol. Meg annyit hogy a Hargitai hospice gyerekeknek lesz megtartva ez a Christmas party ahol sok sok barattal fogok, fogunk talalkozni:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése