2010. december 9., csütörtök

Utazas elott

Holnap indulok Brassoba ha jarnak a vonatok. De mielott elmennek meg szeretnek irni ide is nehany szot.
Ma reggel mikor ebredeztem nagyon erotlennek ereztem magam a mai napra. Ugy ereztem fel se tudok kelni a faradsagtol, de vegulis sikerult:D
Idojarasi szempontbol ma minden volt :D szo szerint:) Reggel esovel kezdodott aztan sok sok fekete felhovel folytatodott, neha a gyonyoru kek eget is lathattuk. Nehany percre tobbszor is kisutott a nap majd ujra felhok es egyszer csak megjelent 1 gyonyoru szeles szivarvany:D annyira gyonyoru volt:) edesanyam hogy itthon van ebben a honapban felhivott hogy beszoljon nezzek ki milyen gyonyoru a szivarvany:D eszembejutottak a gyerekek a Hargita taborbol mikor Noe barkajarol es a szivarvanyrol beszeltunk:) es nap vegere vegre megerkezett a varva vart ho hullas:D annyira de annyira gyonyoruen es surun hull a ho h szavakba nem lehet foglalni:) csupan 10percre van a munkahely a lakasunktol de hoemberkent ertem haza annyira hull a ho:D nagyon erdekes nap volt a mai ilyen szempontbol.
Nah ezeket meg szerettem volan irni mielott elmegyek:D
Kaptam 1 barattol igeverset batoritasul az utra a Zsoltarok 91:11 aminek nagyon orulok mert nem igazan szoktam igeverset kapni mielott utra indulok. Annyira lefoglal annyi minden mas mindenkit hogy erre mar nem igazan kerul sor de most nagyon orulok ennek az utravalo igeversnek;)
Minden jot es majd jovok haza is;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése