2011. február 6., vasárnap

...

Mar hianyzik h kicsit atvitt ertelemben irjak itt:P nah trefat felreteve... sokmindent tanultam angliaba amire nem voltam felkeszulve.. szinte pofon kent ert. Anderanak sok baratja van ott, baratok akiket 1 eve ismert meg, akik nagyon ragaszkodnak hozza es Andi is hozzajuk. Andreanak volt 1 olyan megjegyzese h ha nem erti meg az emberkeket, problemaikat es a tenyt h nagyon elfoglaltak akkor megsertodhet de el is vesziti oket... nagyon sziven utott amit mondott mert magamra ismertem. Mindenkitol elvarom h figyelembe vegyenek de en mit teszek? eddig mit tettem? SEMMIT! Ezen valtoztatnom kell. Nem mondom h konnyu lesz hisz semmi sem az de Isten segitsegevel es sok munkaval sikerulni fog:)
Ilyen szempontbol is nagyon hianyzik a nagyteso... tudom h nem lehelt melettem orok eletemre de meg igy is h messze van tanulhatok meg tole es igyekszem is erre:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése