2011. május 1., vasárnap

Imaejszaka es nem csak:)

Csodalatos Istenunk van:) lehetove valt h penteken imaejszakat szervezzunk Aradon is:D nagyon orultem mikor megtudtam, igazabol hetfon dolt el veglegesen hogy lesz:) Nem voltunk rengetegen de nagyon aldott legkor es alkalom volt:) Hivtuk Udvarhelyi rokonainkat akik el is jottek es ettol megjobb volt hogy veluk egyutt vehettunk reszt ezen az alkalmon:) Dicsoseg az Urnak azert is mert az egesz csaladunk reszt vett:) edesanyamnak kulonosen felemelo volt. 12orazott anya penteken is 7kor kijott a munkabol es 9kor mar az imaejszakan volt a varos masik vegeben:) es ahogy meselt h erezte magat elmondta h elszalt minden faradsag, almossag:D dicsoseg az Urnak hogy ilyen nagy dolgokra kepes:)
En oszinten szolva nehezen tudtam felszabadulni ugyanis mielott elmentem beszelgettem messengeren 1 barattal aki elmondott egy zuros ugyet amin sokat gondolkodtam, haborogtam magamban es ilyen lelkulettel mentem el... ahogy beleptem a gyulibe rogton meglepetesben volt reszem:) nagyon megorultem:) regi baratom eljott erre az alkalomra:) eszembe se jutott hogy eljon o is de nagyon nagyon nagyon orultem neki:) Volt igei uzenet is amiben arrol volt szo hogy egysegben kell lennunk. Egysegben az Urban, az o munkajaban. Sokat enekeltunk, imadkoztunk es magasztaltuk Istent. Szavakkal nem lehet elmondani milyen alkalom volt:)
Ejjel 1ora utan mar nehez volt ebren maradni igy az unokatestveremmel az ajtoban altunk. 1x csak bejott ejjel 1ora utan fel 2 fele bejott 1 srac. Halgatta milyen nyelven van az enekles - pont enekeltunk - es 1x csak megszolalt hogy ilyen alkalmak csak magyarul vannak? Mondtam hogy nem, romanul is es hivtam jovo vasarnapra, ma majus 1 miatt nem volt roman alkalom se reggel se delutan. Ma ahogy jottem hazafele a magyar alkalomrol a megalloban nagyon figyelt 1 srac es akkor en is jobban megfigyeltem es belemnyilalt h ez az a srac aki pentek ejjel bejott a gyulibe... felismert de nem is szoltunk egymashoz. En ugy imadkozom hogy eljojjon ez a srac az imahazba vasarnap...oszinten szolva akkor mikor elment feltem h nem tudom megjegyezni de mostmar tuti felismerem akarhol az illetot:)
Isten nem csak lelki ajandekokkal aldott meg de egyaltalan ajandekokkal amiket kamatoztathatunk. Ezek az ajandekok egyszeruek onmagukban veve de ugyanakkor nagyon fontosak h ezeknek tudataban legyunk melyik mennyire dominal es persze valtzohat. Csak 5-t emlitenek meg a 19bol: Kezmuvesseg-Hit-Segites-Irgalom-Bolcsesseg
Es meg van 14 ehez hasonlo ajandek felsorolva. Kaptunk 133kerdest amit osztalyozas szerint kelett megfeleloen megszamozzuk es vegeredmenyben kijott milyen ajandekokban vagyunk a legjobbak az elso 3at tekintve legerosebbnek. Erdekes kerdesek, erdekes eredmenyek es erdekes beszelgetes volt ezekrol. Felemelo volt tegnap.
Fontos tudataban lennunk es ismetelgetnunk es szemunk elott tartanunk ezeket az ajandekokat, fejleszteni az Ur dicsosegere, hasznalni, imadkozni ezekert hogy kitisztuljanak jobban es egyre nagyobb erovel birjon eletunkben. Ez nem azt jelenti hogy akkor a kudarcok messze allnak tolunk de maskepp zajlanak le ezeknek az ajandekoknak a tudtaban.
Ezt a blogbejegyzest ugy irom most mint aki ma delutan kudarcot vallottam... de ujra kiegyenesedem es megyek tovabb az uton mert van tamaszom, mert van kire szamitsak es tudom h ez is csak javamra valik. Dicsoseg az Urnak hogy naprol napra jobban es jobban uralkodik eletemen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése