2011. május 8., vasárnap

Nagyon boldog:D

Nem is tudom mivel kezdjem:D nem fogok sokat magyarazkodni inakabb a lenyeget szeretnem megirni:)
Vasaroltam 1 konyvet, talan sokaknak ismeros a cime: A visko. Csak erre a konyvre volt meg penzem es reszben semmi de semmi nem maradt a penztarcamban. Ma ugye Vasarnap, adakozni kell de ha nincs mibol akkor nincs mibol. Szivem legmelyen elmondtam ezt Istennek h o nagyon jol tudja a helyzetemet. De azert megszolalt bennem ugyanakkor mint egy viszhang hogy nincs miert aggodnom:). Hihetetlenul megnyugtatott ez a viszhang:) nem kezdtem el filozni hogy akkor ezt h kell erteni, nem kezdtem el filozofalni csak egyszeruen megnyugtatott es kesz:D De ugyanakkor remenykedtem nagyon h ha adakoznom kell ki lessz rendelve:D abszurdum, mert egyaltalan nem volt semilyen forras ahonnan kaphatnek penzt... deeeeee a taskam egyik zsebet kinyitottam amit nagyon ritkan hasznalok es talaltam ott 15lejt aminek nagyon megorultem:) rogton az fogalmazodott meg bennem hogy ezt mind mind az adakozasba beteszem:D annyira orultem neki, annyira betoltott orommel hogy nagyon:D Nehany masodperc utan megszolalt a kisertes... nem kell azt feltetlenul adakozasba betenni... 1 lejed sincsen... tartsd meg mert szukseged van ra... meg ilyeneket vagott a fejemhez a satan es annyira orultem h kulonosebb erofeszites nelkul ezen tulleptem es nagyon orultem:) es orulok ennek a sikernek amit Istennel elhettem meg:D
Elmondtam a korulotte levoknek es ettol meg boldogabb lettem:) kovetkezett az esti alkalom a roman gyulekezetben ami nagyon klasz volt, olyan felemelo enekek voltak:) es az igehirdetes arrol szolt hogy elsobseg az evangeliumnak. Nem elsobseg az evangelizacionak hanem evangeliumnak vagyis Biblia:) Ha ennek adunk elsobseget akkor meg vannak adva a szempontok:) nagyon nagyon aldasos es felemlo alkalom volt:) ezert vagyok most nagyon nagyon boldog:D
Isten aldja minden olvasomat. Minden amit leirtam a megtapasztalast illetoen hit altal voltak lehetsegesek:) a feltetel nelkuli hit altal:D Dicsoseg az Urnak:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése