2011. július 11., hétfő

Aldott Vasarnap utan:)

Nagyon szuper alkalmunk, alkalmaink voltak:)
Sokmindent tapasztaltam:) reggel a roman gyulibe voltunk, mar nagyon hianyzott hogy delelott menjunk oda. Jo alkalom volt:) beszmaolo az elmult heti konferenciarol amin mi ugyan nem vettunk reszt de jo volt hallani a megtapasztalasokat:) es orulni az orulokkel:)
3 oratol a magyar alkalomrol sikeresen elkestunk edesapammal:D hiaba, nehez oszehozni h a kozlekedes is ugy menjen ahogy nekunk kell:D de nem baj, ugyanis edesapammal jol el tudtunk beszelgetni, ahogy mar reg nem:) es ez is ugy feldobta a napomat:) es este a roman alkalmon volt nehany olyan dolog amit en meg soha nem lattam, tapasztaltam.
Furcsan fog hangzani, de en meg nem lattam fiut sirni. Ma este viszont igen. Jo lehet tudom h van ilyen de nem lattam meg olyat h 1 fiut Isten gyulekezeti alkalmon ugy oszetorjon es ugy zokogjon mint egy kisgyermek es nagyon sokaig ilyen allapotban legyen. Nehezen tudott ujra labra alni ez a srac es mikor ezt meglattam annyira ereztem hogy imadkoznom kell erte... becsuktam a szememet es miutan imadkoztam, kinyitottam a szemem es ez a fiu labon allt es dicsoitette az Urat:D annyira jo erzes volt hogy Isten meghallgatja az imainkat:)
Csodalatos volt a mai nap:) minden dicsoseg az Ure a megtapasztaltakert. Olyan csodalatos Urunk van:D
Holnap indulunk Magyarorszagra Taborba:D 1 het mulva jelentkezem ha minden igaz:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése