2011. augusztus 17., szerda

91.Zsoltar

Nagyon a szivemhez nott ez a Zsoltar:)
A taborban penteken Klaudiaval elkezdtunk tollasozni. Mire befejeztuk nem csak jol kifaradtunk de nekem rettenetesen kezdett fajni a jobb terdem. Akarhanyszor megmozditottam belenyilalt egy nagyon eles fajdalom. Mikor lepcsokon mentem fel csak nagyon lassan tudtam haladni, igy hat ameddig csak lehetett mozdulatlan maradtam h megsporoljam a fajdalmat.
Nem igazan vettek eszre a tobbiek h gond van a terdemmel, meg edesanyam se.De egy fiatal tobbszor megkerdezte mi a baj... elmondtam mire az illeto a jegyzet fuzetem utolso lapjara elkezdett igehelyeket irni, nem is keveset. Eloszor ugy az volt bennem h majd ha nagyon unatkozok kikeresem oket. Este mar annyira fajt a terdem hogy alig tudtam az agyba kerulni. Tettem ra borogatast de a mozdulatlan allapotot szinten tartottam ahogy csak tudtam.
Masnap, -ami egyben a tura napja is volt, amikor a Bihari csucsra mentunk- mielott levettem volna a borogatast a labamrol, kicsit megmozditottam a labam es meg ereztem egy enyhe fajdalmat. Felultem az agyba es kezembe vettem a fuzetet amibe irtak nekem az igehelyeket. Az elso sorban 3 zsoltar resz volt irva. A kozepso volt a 91.Zsoltar. Ugy dontottem ezt a Zsoltart olvasom el. Utana felkeltem, levettem a borogatast es semmi de semmi fajdalmam nem volt:D Nagyon orultem ennek mert elmehettem a turara:D Annyira batoritott a 91. Zsoltar... Azota akarhanyszor megemlitik ezt a Zsoltart mindig eszembe jut ez amit leirtam.

Tegnap Klaudiaval megneztunk 1 filmet aminek a cime "A vegtelen hit". Nem semmi film. Annyira jol atadja hogy ha Istent magasztalod, dicsoited akkor is ha sikereid vannak-ez valahogy nem nehez, foleg orommel tenni:D-, akkor is dicsoitsd es mondj koszonetet neki amikor nem reszesulsz sikerekbe. Isten az oveinek mindent javara fordit. Jo lehet nem olyan hamar vagy rogton ahogy az a filmben van de akkor is... szamomra nagyon batorito volt, foleg mert a hetvegen koltozok Magyarorszagra. Lesz boven mindenbol de Istennel akarom elkezdeni az egeszet es vele haladni lepesrol lepesre.
Tegnap ahogy utanajartam a papiroknak, volt bennem felelem, aggodalom de arra kertem Istent jojjon velem, batoritson es ne hadjon magamra. Egesz siman mentek a dolgok:D Ma folytatom es ugyancsak Istennel tovabb az uton. Ujabban csak arra vagyok h Istent erezzem a hetkoznapjaimban jobban es jobban. Nelkule nem akarok 1 lepest se tenni se jobbra se balra.
Isten aldjon benneteket olvasoim:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése