2011. augusztus 25., csütörtök

Magyarországról:)

Vasárnap este óta itt vagyok az új munkahelyemen, Mágoron:) Ismerkedek a töbiekkel, próbálok hamar tanulni de igazábol sok ez így egyszerre de nagyon segítő készek az emberek:) Nagyon szeretek itt lenni:) Voltunk sétálni az egyik pedagógussal:D
kicsit körülnéztünk az állatoknál, meg a környéken, közben receptekről beszéltünk, meg sütikről, meg mindenről:D
Itt Mágoron nagy a csand. Én nem vagyok ilyen csendhez szokva, ugyhogy reggelenként 6-7órakkor már talpon vagyok:D azt se tudom mihez kezdjek magammal:D Ma kaptam ujabb paksamétát amit át kell olvasnom, az elmult héten kaptam már 1 jó nagy paksamétát de okés ez így:D az elején elméleti szinten mennek a dolgok:D
Amit nagyon élvezek az az hogy az igazgató bácsi egész nap énekel, miközben jön megy az épületekben:D ezzel olyan otthoniassá válik itt minden:D és jóó hangosan. Szinte a hang után menve megtalálod az igazgató bácsit:D
Berendezkedte a szobámba:D nagyon élvezem hogy van külön szobám:D és értékelem is:D
Mióta itt vagyok és ahogy néha elcsendesülünk, imádkozunk és a munkatársaim hálát adnak azért mert itt vagyok, egyre inkább megerősödik bennem a tény h nekem itt a helyem:D nagyon jó ezt megtapasztalni:)
Szerdán igazgató bácsi bekopogott a termembe és letett az asztalra néhány nagyon vagány dolgot:) színes ceruzákat, meg filceket, írószereket:D nem számítottam ennyi mindenre, sőt semmire de nagyon örültem mindennek:D
Dícsőség az Úrnak mindenért mindenkor:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése