2011. augusztus 31., szerda

Tanulobol Tanar:)

Tegnap 16:00 kor volt az evnyito. Olyan erdekes volt h mar nem tanulo kent hanem leendo tanar kent vettem reszt az evnyiton. Segitettem kiadni a tankonyveket, megfigyeltem a gyerekeket:)
Valamikor jovohettol lesz nekem is konkretabban feladatom miutan meglesz az orarend:) Neha mely magabiztosaggal allok neki ennek a tanevnek neha meg gyermeki felelemmel:) de hiszem h az Ur mindenkor, mindenben melettem all, van es lesz:)
Nagyon orultem a tegnapi napnak mert ugy egesz nap volt beszelgeto tarsam, segithettem az evkezdesi elokeszuletekben majd az ablakombol figyelhettem a gyerekeket hogyan gyulekeznek:) Este ujra oszeultunk nehanyan a tanarok kozul es kellemesen orakig lbeszelgettunk. Nagyon orultem ennek a lehetosegnek, alkalomnak:D ugy erzem kezdenek felszakadozni a tavolsagtarto lathatatlan kotelekek es egyre inkabb megnyilunk egymasnak:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése