2011. szeptember 29., csütörtök

Mint mindig most is sok írni valóm lenne:)

Zajlik az élet itt Mágoron:) én nagyon nagyopn szeretek itt lenni, dolgozni a gyerekekkel:)
Az elmult két napban a 3. osztályban tanytottam:) Nagyon tudtam élvezni a szituációt. Az első nap kicsit furcsa volt, mert hát ugye teljesen új helyzet, teljesen új csoport de azért jól telt az első nap is. A második mégjobban telt és a gyerekek is megszoktak már. Napközibe - vagyis délutáni tanulási időre - a gyerekekkl voltam, pontosabban a
3-4 osztályokkal. A harmadikos gyerekek nagyon titokzatosak voltak, nem engedtek be a tantermükbe, egyedül megoldották a házi feladatot. Kicsit ilyesztő is volt ez a meglepi de végeredményben nagyon klasz meglepi volt:)
A gyerekek a táblára rajzoltak nekem, felirták a nevemet és nagyon nagyon szép rendet csináltak a teremben. Utána mind a 6 gyerek akik az osztályba vannak odajöttek hozzám, megöleltek és elmondták mennyire megszerettek 2 nap alatt, mert kedves vagyok, mert aranyos vagyok:) Nagyon drágák voltak a gyerekek:)
Nagyon sajnálom h a holnapi kiránduláson nem vehetek részt de ügyintézések várnak rám és nem várhatunk hétfőig de minden bizonyal így is nagyon jó lesz a kirándulás:)
Sokat mesélhetnék még erről a 3 osztályról, minden gyerek valamilyen véglet ami a viselkedésüket illeti. Van aki nagyon apró dolgon nagyon ki tud akadni és nagyon rosszulk esik neki magyarul mondva a semmi, de van aki meg nagyon halgatag vagy van aki nem tud megállni a beszédből és nagyon értenek ahoz hogy az órából mesélgető órát varazsoljanak 1 szempillantás alatt:) de minden nehézség ellenére is nagyon nagyon aranyosak és drágák:)
Ma 3 órában a 5 osztályba tartottam meg a Biblia órát. nem volt nehéz megtartani mert 1 nagyon interaktív osztály ez az 5 évfolyam. Azért sem okozott gondot mert otthon is Vasárnap iskolai tanitó vagyok, de ugyanakkor tudomást kelett szereznem arról is hogy a nagyobb gyerekeknél jobban megy ez nekem mint a kicsiknél de hát míg él az ember tanul. Ben t volt a Magyar tanárnő is és nagyon örültem mert így egyszerre nem csak a gyerekeknek hanem tanárnak is evangélizáltam. Fantasztikus élmény volt:) és mindenért az Úré a Dícsőség:)
Ebbe az 5 oszályba Kedd óta bekerült 1 új gyerek. Odajött hozzám az új gyerek és azt mondta hogy jó lenne ha több mindent is tanítanák nekik, illetve jó lenne ha több Biblia órát tartanék nekik:) Nagyon megleptek ezek a kijelentések és nagyon nagy örömmel töltöttek el:) Hát nem csodálatos az Úr munkája? Én nagyon élvezem minden egyes percét:)


Hát nem aranyosak?:D:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése