2011. október 6., csütörtök

Hétköznapjaim:)

Nagyon hamar telnek itt a napok. Alig kezdődik el a hét és már azon veszem észre magamat hogy már hétvége van és hamarosan ujabb hét kezdődik el. A fejlesztések mostmár beindultak órarend szerint. Sok órám van be vagyok táblázva egész nap és pont ezért napközbe nincs időm észrevenni hogy elfáradok de nap végén érzem hogy azért megvolt egy ujabb nap. Nap végén előkészítem a következő napra a feladatlapokat és már este van vagy tantestületi ülésre kell menni vagy házi Biblia csoportra:) tehát mindig van mit csinálni, van hova menni:) és ahogy a Biblia is irja mindennek megvan a maga ideje:)
Nagyon élvezem az itteni életet. Az h minden nap lefekves elott kerem a bolcsesseget a következő napra, kérem a jó és elégséges pihenést az Urtól és reggel az első dolgom mindezekért hálátadni igeolvasás után pedig indulhat a napom:D és így nem kerül erőfeszítésbe minden napom. Nem vagyok álmos és így sokkal könyebb tanítani:)
Aki ismer az nagyon jól tudja hogy szeretk főzni és hogy szakács akartam lenni valamikor réges régen:) Most lehetőség nyílt szakkör formájában főzésre tanítani itt a suliba a gyerekeket minden második héten kedden és csütörtökön:D Kétség nem fér ahoz hogy most ez a legkeresetebb szakkör:D eddig 15-en jelentkeztek:D. Ami megint cska nagy előny hogy itt Magyarországon egészen máshogy főznek:D és ez a főzés dolog oda vissza megy mert a gyerekek is fognak tanítani engem:D alig várom már hogy elkezdődjön:) és párhuzamosan lesz majd néha kézimunkázás is 2 óra 1 héten:D
Van itt dolog bőven:) Azért is döntöttem ennél a szakkörnél mert innen a suliból sok gyerek később szakácskodni akar:D jó alkalom az alapok elkezdéséhez:) Fiuk is jelentkeztek amin nagyon meglepődtem de állok elébe a feladatnak:D
Kedden már kezdjük is a munkát:) Imádkozzatok értem, a gyerekekért és a sikerekért nah meg hogy a kudarcokat is el tudjam, tudjuk fogadni, ugy én mint a gyerekek:)

2 megjegyzés:

  1. Kedves Erika néni! EZ a bejegyzés nagyon tetszik, örülök hogy legalább annyira magadénak érzed a magyarországi falusi életet, mint az otthonit. A gyerekek is arról tanúskodnak, hogy nagyon szeretnek téged! Csak így tovább. És örülök, hogy te vagy nekem az, aki segít hallani Isteni vezettetésem. :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira de annyira tudlak szeretni Anett néni:) Majd ha eljön az ideje még sokmindent fogsz megtudni miért is szeretlek ennyire téged:) Köszönöm a sok sok bátorítást és azt h engedsz az Isteni vezettetésnek:) Isten nagyon szeret téged:)!

    VálaszTörlés