2011. október 27., csütörtök

Az Biblia ereje

Olyan csodálatos megtapasztalni azt hogy Isten még ma is szól a Biblián keresztül:)
Tegnap elég csúnyán elesett az egyik tanárnő az udvaron. Felsegítettem és utána haza is ment. Este felhívtam, érdeklődtem flőle. Este mielőtt lefeküdtem írtam neki 1 igeverset a Zsoltárok 91:11 "Mert megparancsolta angyalainak, hogy vigyázzanak rád minden utadon."
Ma bejött még ez a tanárnő hogy befejzzen valamit és mikor kikísértem elmondta hogy ma reggel mielőtt eljött otthonról elolvasta az egész részt és úgy érete magát utána mint aki szaladni tudott volna:D pedig elég csúnyán feldagadt a lába, mi ez ha nem Isten ígéjének az ereje? :)
Csodálatos a mi Istenünk:D és egyre csak jobban és jobban csodálom az Ő munkáját:D
Az 5 ostályba is a Biblia órán a gyerekek annyira figyelmesek voltak, kérdéseket tettek fel. Volt aki azt mondta "a Biblia nem is unalmas, sőt érdekes" és tudni kell erről a gyerekről hogy útál minden kötelezetséget. Fladtam a gyerekeknek h csendes perceket tartsanak és olvassák a Bibliát. A gyerek aki kijelentette hogy a Biblia érdekes rajzolt 1 rajzot. Le fogom fényképezni és mindenképpen itt közzétenni. Jézus keresztrefeszítését rajzolta le és fölé a napot. A napból húzott 1 nyilat és odaírta hogy : "sír a nap"
Annyira csodálom Isten munkáját a gyerekek között, ahogy a gondolataikat irányitja. Csodálatos Istenünk van:D
Nagyon boldog vagyok látva ezeket a pozitiv megnyilvánulásokat melyek hiszem és tudom hogy folytatódni fognak:D
Isten áldjon benneteket:D

1 megjegyzés:

  1. Tanácsoddal igazgatsz engem, és azután dicsőségbe fogadsz te engemet. Zsoltárok, 73, 24

    VálaszTörlés