2011. október 17., hétfő

A megprobaltatasok kozott is Istennel!

Ahogy mar emlitest tettem az autizmussal kapcsoaltos kurzusrol ami ma kezdodik, most is errol szeretnek irni.
Tegnap a gyulibe nalunk volt Urvacsora. Orultem neki, probaltam kiiktatni a zavaro tenyezoket ami a kurzussal kapcsolatosan aggodalmaskodast szult. Valamennyire sikerult. Maradtam a roman alkalomra is az Adoramba ahol szinten Urvacsora volt:) Megszolalt bennem egy hang es ahogy vartam h elkezdodjon az alkalom hogy maradok a dicsoitesen es utana lelepek mert amugy is sok dolgom van, tanmenet iras meg hat nem artana 1 kis pihenes. Nagyon erosen ereztem ezt a kesztetest. Eltelt egy kis ido es ugy ereztem ott kell maradnom a gyuli vegeig de kozben folyamatosan konyorogtem Istenhez h vegye el az aggodalmaimat, szabaditson fel aloluk. imadkotunk enekletunk az igehirdetes alatt is sokat gyogyult a lelkem es egyre jobban es jobban Isten kezebe tettem le a dolgokat. Olyan csodalatos erzes letenni az Ur ele problemainkat de ugyanakkor oromeinket is nagyon jo megosztani vele:)
Meg egyszer ereztem az eros kesztetest h nah mostmar eljott az ido h hazafele menjek de nemsokkal ezutan egy szelid hang szolalt meg bennem amely arra batoritott maradjak Isten jelenletebe es vegyek Urvacsorat, reszesedjek ebben a kegyelemben, oromben:) Engedtem a szelid hangnak. Valosaggal harc volt a bensomben.
20:45kor lett vege a gyulinek. Elindultam hazafele. Felhivott az a no akivel egyutt szerveztuk a kurzust illetve o szerezte ismeretseg altal a termet. Nagyon halas vagyok ezert is az Urnak h ez a no segitett. Tehat felhivott es szinte kovetelte h ma reggel en is jelenjek meg az az igazgatono elott aki rendelkezesunkre bocsajtotta a termet ahol leszunk. Termeszetesen nem volt ennyire fontos csak nah megkert szepen h menjek. Hat elmentem de este ahogy jottem hazafele nagyon el voltam keseredve hogy akkor mi lesz hogy lesz.
Ma reggel elmentunk megnezni a termet, meg az utat merre es hogyan menni. Nagyon feltem ettol a reggeli talalkozastol ugyanis 2 szulo akik felnottek kozott vagyok en a huszoneves. Mindket reszrol megerto vagyok de van aki nagy tulzasokba esik.
Ugyhogy tuleltem a mai delelottot de egyedul Isten segitsegevel es tovabbra is az az imam h a kurzuson is minden jol menjen, minden jol alakuljon, mindenki hasznara legyen es mindenki jol erezze magat:)
Ez a remenyem maradt csak mert emberekre nem tamaszkodhatok es nem kenyszerithetem oket h erezzek jol magukat hanem Isten erejet hivom segitsegul mert o ki tudja munkalni azt h jo legkor legyen:)
Dicsoseg az Urnak hogy o minidg rendelkezesemre all, es a te rendelkezesedre is all kedves olvasom csak meg kell ragadnod az alkalmat:)
Isten aldjon meg benneteket:)

2 megjegyzés:

  1. Az utolsó három sor...Ismét furcsán érintett. Önzőségből, de annyira illik, helyzetemre.

    VálaszTörlés
  2. Azt hittem mar nem is olvasod mar a blogomat Anett:) alig varom ujra beszelgessunk:) tallakozzunk es ha barmiben segithetek tudod h mindig rendelkezesedre allok:) nagyon szeretlek Anett:)

    VálaszTörlés