2012. október 7., vasárnap

Tények!

Mivel itt nem ismerem az embereket az ifibe könnyen értetlenkedve vagy csodálkozva állok a tények előtt. Tegnap volt egy ifi megbeszélésünk konfiról ami februárba lesz. Gondoltam viszek ifire palacsintát. Nagyon örültek neki a fiatalok de nem nagyon ettek belőle, ugyanis volt burgerking menü, ugy hogy megértem őket. Kijelentettem hogy én vissza nem viszem a palacsintát hisz akármikor készíthetek magamnak. Jelezte 1 srác hogy ő szívesen hazavinné. Én akkor este még nem tudtam hogy milyen a családi állapotuk de annyira nem is kutakodtam. Ma mikor említettem uncsimnak a storyt elmondta hogy az édesanyjuk elhagyta őket. Majd megszakadt a szívem mikor erről tudomást szereztem. Az úton hazafelé azon gondolkodtam mivel szolgálhatnék ez a srác és a tesója felé. Van egy lány tesója aki 4 hónappal nagyobb mint én. Egymásra nézünk és nem tudjuk ki mivel küszködik, milyen nehézségei vannak, miket él meg stb, de egy dolog nyilvánvalóvá vált számomra, hogy Isten minden apróságból és gyanútlan dologból ki tudja hozni a legjobbakat. Csak áldani és csodálni tudom az Urat mindenért. Most különösen ezért a megtapasztalásért. Járjatok, járjunk nyitott szemmel. Megéri. Legyetek áldottak az Úrban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése