2012. október 3., szerda

Munka...

Ma is voltam dolgozni a részmunkaidős munkahelyemen. Végre elkezdhettem a fejlesztéseket a gyerekekkel. Valahol vártam ezt az időszakot. Van néhány gyerek akiktől szinte megijedek. Nem kezelhetetlenek de annyira nyilvánvaló hogy mindenből témán kívül vannak. Ma különösen egy kislányról szeretnék írni aki annyira de annyira szép kislány. Nem láttam meg a szakértői véleményét de a tanító nénivel is beszélgettem, ezt a kislányt még oviba kellett volna vinni még ebben az évben. Korban suli érett de mentálisan egyáltalán nem és ez egyedül a kislány hátrányára van. Igazából én heti 1 órában a kislánnyal nem tudok sokat haladni. Igazából annyira egyedi h először is le kell játszanom magamba hogy ő hogy gondolkodik és miért nem érti az egyszerű utasításaimat. De még itt elmondanám hogy a kislány 7 éves és volt 1 agydaganata amivel megműtötték, így megint más a helyzet de majd össze kell vetnem az én módszeremet majd a szakvéleménnyel. Észrevettem a kislányon hogy sokat fontoskodik, beszél, hamar elkalandoznak a gondolatai, felfigyel kitalált vagy valós hangokra. Amikor nyilvánvalóvá vált számomra hogy ezzel a kislánnyal nagyon nincs rendben sok minden akkor elgondolkodtam és próbáltam rögtönözni. A kislány elkezdett a kezeivel furcsán játszadozni. Utána elkezdett furcsa hangokat kiadni, üresbe néz, elkezdett a kezeivel felém nyúlni. Amikor nem számítok ezekre akkor kicsit furcsán tudnak érinteni. Próbálgattam a módszereket amiket a legutóbbi továbbképzésen tanultam, de még sok mindent kell rendszereznem. Ebbe a suliba a gyerekek a tanárokat is letegezik. Több tanítóval is beszéltem és elmondták h tudatosítani kell a gyerekekbe és meg kell tanítani őket a magázásra. Ezzel a kislánnyal is próbáltam ezt megtanítani amiből írás lett majd macit akart simizni. Hirtelen azt se tudtam mit csináljak, persze hogy nem találtam sehol 1 macit így hát rövid idő után megpróbáltam maciként elfogadtatni magamat és sikerült:D Ez már nagy dolog h nem ragaszkodik minden területen görcsösen a szokásaihoz. Élvezem nagyon ezt a munkát:) Ma logopédia órát is tartottam ovisoknak:D nagyon nagyon vicces volt, ugyanis volt aki annyira beszédhibás hogy egyszerűen nem értem mit akar:) de majd ezen is segitek:D A mai nap munkával telt eddig, ezután pedig tanulással fog:) a holnapi nap úgyszintén tanulás. Nagyon hamar telnek a hetek és sok a feladat. Legyetek aldottak olvasóim az Úrban:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése