2012. november 10., szombat

Nagyon elhanyagoltam....

... a blogírást. Nem arról van szó hogy nem történik velem semmi hanem pont ellenkezőleg, túl sok minden történik velem és nem tudok lépést tartani az eseményekkel. Ha lett volna időm írni nem volt internet és ha volt internet nem volt időm írni. Elköltöztem onnan ahol laktam közelebb az imaházhoz és a belvároshoz. Sokkal jobb itt:) egyedül vagyok. Gyakorlatilag vigyázok erre a lakásra és rezsiárat fizetek csak:) Ma voltam ifin. Az örömről, mosolyról, nevetésről volt szó:) tetszett a téma és hogy igéket olvashattunk fel. Végül a Filippi 4:4 kaptuk h forgassuk a szívünkben az elkövetkező héten: Örüljetek az Úrban mindenkor, ismét mondom örüljetek! Ezzel kívánok én is mindenkinek áldott időszakot ennek az igeversnek a fényében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése