2012. november 17., szombat

Ujra itt:)

Egy hete van mobilinternetem hála az Úrnak:) nagyon örülök neki:) Mivel 3 giga ezért segít abban is hogy ne egész nap netezek hanem még más dolgokkal is foglalkozzak:D Annyi minden történik körülöttem hogy azt se tudom mit írjak ide meg:) Voltam az elmúlt héten állás interjún és kiderült hogy a munkát januártól kezdhetem-nem erre számítottam- de akkor is nagyon jól fog jönni:) Én hiszem és tudom hogy az Úr nem hagyja el az övéit:) Kerestem munkát az interneten és találtam gépelési munkát. El is küldtem a jelentkezésemet néhány helyre. Olvastam már több helyen hogy sokan visszaélnek az emberek hiszékenységével. Előre kérnek pénzt és utána semmi. Nem nagy összegről van szó de akkor is pénz. Nagyon békétlen voltam ezt az ügyet illetően. Nem tudtam most menjek bele vagy nem ebbe az egészbe. Ma megkaptam a választ. Folyamatosan olyan dolgokba ütköztem melyek arra figyelmeztettek hogy ne küldjek senkinek sehova pénzt. Konkrétan az én esetem is említve volt. Hálát adok az Úrnak hogy most is közbe lépett és megóvott ettől a dologtól:) Amiért szintén nagyon hálás vagyok az Úrnak az az hogy újra énekeket ad a szívembe és a számra:D Mikor tavaly elkezdtem dolgozni szakmámba szeptemberbe szintén megvolt ez a tulajdonság életemben ami nagyon lelkesített, felemelt:) de rövid időn belül elvesztettem. Nagyon sajnáltam, kezdődtek a levert napok, a depresszió de dolgozni is kellett, nagy erőfeszítésembe kerültek ezek a dolgok. Fantasztikus kollegákat ismertem meg akikért szintén nagyon nagyon hálás vagyok az Úrnak. Segítettek, bátorítottak, felemeltek. 8 hónap után azonban felmondtam, felvételiztem mesterképzésre, hazamentem és kezdődtek a készületek Hugi menyegzőjére. Meghíztam:P de az éneklés még mindig nem jelentkezett úgy mint régen. Utána következett újra a felköltözés Magyarországra és most jutottam el arra a megbékélt állapotra hogy újra énekelek munkába menet:D vagy onnan hazafelé tartva:D csodálatos és felemelő érzés:) 2 hete vagyok ebben az új lakásban. Nagyon élvezem. Sütök főzök:D telnek a napok:D rájöttem hogy spórolhatok:D és ez nekem hatalmas siker élmény:D eddig szüleink vigyáztak a spórolásra most már nekem kell vigyáznom:) Holnap ifialkalom lesz az imaházban amikor a konfiért fogunk imádkozni ami februárban lesz és együtt eltölteni a Vasárnapi napot. Már nagyon várom:D Tudom hogy van és lesz értelme a holnapi napnak:D Legyetek áldottak, bízzatok az Úrban vagy tegyétek próbára de kövessétek a Bibliában megírtakat, érdemes az ő kezében nyugodni és hagyni hogy ő irányítsa életünket:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése