2012. december 4., kedd

Élménybeszámoló:)

Ma elmentem abba a suliba körülnézni, eltölteni egy napot a gyerekekkel, az ott dolgozókkal:D nagyon szuper nap volt:) Kedvesek és fiatalok akik ott dolgoznak. 3 Koleganő-t ismerhettem meg jobban. Ma tesi órán elmentünk a gyerekekkel egy kis kirándulásra ahol még inkább megtanulhattam a gyerekek neveit. Nagyon közvetlenek voltak a gyerekek ami engem illet és ez nagyon nagyon jól esett:) Reggel az első óra azzal telt el hogy a karácsonyi szerepüket tanulgatták a gyerekek:D Nagyon interaktívak voltak ezen az órán és a többin is:) Részt vehettem egy matematika és egy nyelvtan órán. Mindkét órán besegítettem az éppen órát tartónak és egy autistával és egy mozgássérülttel foglalkoztam:) az autista csak 2 órára jött be a suliba, igazából neki csak néha kellett odamondanom hogy szépen színez és helyeselnem amiket mondd:) viszont a mozgássérült gyerek teljes embert kívánt. Nagyon jól összebarátkoztam ezzel a Krisztián fiúcskával:) Ez a Krisztián kicsit megijesztett reggel mikor keserves sírás közepette jött be a suliba. Mikor megkérdeztem a tanárokat hogy ez mindennap így van e elmondták h naponta többször is sír és amikor sír egyáltalán nem lehet érteni a szavát, nehézkesen beszél amúgy is. Nah szóval összehaverkodtunk ezzel a gyerekkel nagyon jól:) mikor jött anyukája érte az anyuka is csodálkozott milyen jól van és h nem sírt mikor meglátta az anyját:) Nagyon megerősödött bennem hogy itt kell dolgoznom. A koleganők nagyon aranyosak, kedvesek, közvetlenek. Mikor készültem eljönni a suliból bemutatkoztam egy tanárnőnek akivel még ma nem találkoztam és néhány szó után kiderült hogy egy unokatestvéremnek a barátnője:D megjegyzem Temesvári unokatestvéremről van szó:D nagyon kicsi a világ:D Most már csak egy beszélgetés van hátra a másik munkahelyemen hogyan tudnám összeegyeztetni az óráimat és bízom az Úrban hogy találunk rá módot hogy megoldható legyen mind2 munkahely:D Nagyon szuper napom volt:D Dicsőség az Úrnak érte:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése