2012. december 3., hétfő

Újra itt

Lesz egy személy aki örülni fog a bejegyzésemnek de ugyanakkor meg lehet megszól nah de ami a lényeg az az hogy most érzem úgy hogy tudok írni. Tanulok és most tartok egy kis szünetet. Kb. 20:00-tól egyfolytában hull a hó:D aminek én nagyon nagyon örülök és időnként kinézek az ablakon hogy hull e még:D és már 23:00 óra is elmúlt és még mindig hull:D Annyira tudok örülni a hónak és áldani ezért is az Urat:) hisz ez is tőle van:) és még hangulatosabb így hogy már december van:) Három hét múlva megyek haza. Az elkövetkező 3 hétben nagyon sok minden fog eldőlni, sok beadandót kell megírnom, tanulni ugyanis vizsga időszak van. Kicsit nagyon elszoktam már a vizsga időszaktól főleg h nálunk januárban van a nagy hajrá - nálunk úgy értem Romániában - de valahol jobb is hogy egy része most le lesz tudva. Folyamatosan küldözgetik az osztálytársak az anyagokat amikből készülnünk kell vizsgákra. November közepén felbukkant két újabb tantárgy ami benne volt az órarendbe de nem is figyeltem hogy az utolsó 100 méteren kapunk két új tantárgyat nah de ezek is meglesznek valahogy az összes többi mellett. Nagyon klassz hétvégét tölthettünk együtt uncsimmal akit igazából most kezdek megismerni hogy felköltöztem Budapestre aminek mind ketten nagyon örülünk. Elmentünk csavarogni az IKEÁBA utána pedig a Vörösmarty térre mentünk a karácsonyi várárba benézni és kürtös kalácsot enni:D nagyon élveztük a gyönyörű időt. Készítettünk néhány fotót. Természetesen lejártuk a lábunkat:D de szuper volt Budapest belvárosában járkálni, régi emlékek felidézése... hmmm fantasztikus volt:) és még mindig hull a hó:D Utaltam a már leírtakban hogy sok minden el fog dőlni ezen a héten vagy az elkövetkező hetekben. Csütörtökön voltam állás interjún keresztyén integrált iskolában. Mondanom sem kell hogy nagyon szeretnék ide bejutni de letettem az Úr kezében a dolgot és nem akarok idegroncs lenni most emiatt hogy vajon fölvesznek vagy nem ide hanem legyen meg az Úr akarata. Most egyenlőre ennyi folytatom a tanulást h haladjak is:) Legyen áldás heteteken:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése