2012. december 19., szerda

Szuper nap:D

Tudtam hogy a mai nap nem lesz rövid és könnyű és igazából sose vettem rá magam-de megtehettem volna, lett volna időm rá-hogy átgondoljam hogy is fog telni csak nagy vonalakban futottam át a programjaimat. Reggel ahogy mentem a munkahelyemre gondolkodtam el hogy mi is lesz a menete a mai napomnak. Eszembe jutott hogy ma csak 11:20-ig van órám és hogy a tanári ebéd majd csak 2-kor kezdődik. Ma 7:45 kor kezdődött az elő órám. Csak 2 órát tudtam megtartani mert a többi órákon próbáltak a gyerekek és ott ültem közöttük hallgatva azt amit megtanultak. 11:20-kor még el kellett intéznem valamit a városban és utána visszamentem a suliba. Jah még délelőtt kiderült hogy tanári gyűlés is lesz ma az ebéd előtt. Visszaértem a suliba de már a kapuban találkoztam Erika nevű kolleganőmmel és kávéztunk:D ezzel az Erikával már kb 1 hónapja nem találkoztam, beteg volt é olyan jó volt most egy kicsit beszélgetni, látni egymást:) Aztán az utolsó 15 percre beestünk mi is a gyűlésre:D aztán még eldumáltunk a többiekkel 1 órát ami után következett a várva várt ebéd:D mindenki már nagyon éhes volt:) Nagyon fincsi ebédünk meg tortánk volt:) persze én a vidám sarokba kerültem amit nem bántam:D storyzgattunk:D szuper volt:) Utána a tanári kar maradt a 4 órási karácsonyi előadásra de 3 pedagógus köztük én is elmentünk. Kocsival a 3 pedagógus és az Erika unokájával együtt mentünk egy szakaszon:D beszélgettünk:D a kis alig 2 éves unoka mondogatta a nevemet:D Era helyett Ela voltam de nagyon aranyos volt a kis drága:D nah és mikor eljutottunk a metróhoz elváltak útjaink Erikától és unokájától:) és tovább mentünk ketten Pálmával aki szintén koleganő:D nagyon jól elbeszélgettünk és kiderült hogy egymás melletti kerületbe lakunk:D aminek mindketten nagyon örülünk:D Tehát ezek az okai a mai napnak amiért jól alakult:D Áldom az Urat a mai napért, áldásaiért:) Jah és kaptunk ajándékot:D apróság de nagyon klassz apróság:D Szerintetek is?:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése