2013. január 4., péntek

Ünnepek...

Elteltek az ünnepek... annyi minden van amit szeretnék elmondani de mivel nem írtam meg a megfelelő pillanatban, amikor történtek így gyengébb minőségben tudom átadni csak. Ez az én hibám és törekszem változtatni ezen. Karácsonykor mikor elmentem a gyülibe azzal fogadtak hogy én fogom a gyerekeknek kiosztani az ajándékokat mert aki ezzel meg volt bízva a gyermekeivel otthon maradt mert betegek voltak. Elvállaltam örömmel. A gyerekekkel a dicsőítés után bementünk a gyerek terembe. Nem volt különösebben alkalom, inkább játszottunk, beszélgettünk, fotókat készítettünk minden gyerek sorba:D nagyon nagyon élvezték. Teltek a percek, nem unatkoztam egy percig se. Egyszer csak nyílik az ajtó és bejön az uncsim az alig 1 éves fiával:D Márkkal:) nagyon megörültem a kicsinek és a gyerekek is teljesen el voltak ájulva hogy milyen aranyos baba csatlakozott hozzánk:D mindenki az ölébe akarta venni:D Ez volt az egyik hatalmas meglepetés karácsonykor... mikor vége volt az alkalomnak átadtam a gyerekeknek az ajándékokat:D nagyon örült mindenki:D A második hatalmas meglepetés az volt h az előbb említett uncsim nővére is ott volt a gyülibe aki nem hívő és Belgiumban él a barátjával, a barátja francia anyanyelvű és ő is eljött a gyülibe:D nagyon nagyon örültem nekik ugyanis azt se tudtam h ez a zuncism is az országban van. :) ettől nagyobb meglepetésben nem is részesülhettem volna:D hamar készítettünk is egy képet:)
Nah ezután volt még egy családi karácsony amikor hugi és férje nálunk ebédeltek ami után elmentünk szalontára az egész családdal ahol nagyon áldásos alkalmunk volt:) én Szalontán halottam az első és egyben utolsó karácsonyi prédikációt 2012-ben:D gyerekekkel voltam a többi alkalmakon:D íme egy családi kép is:)
És hát a karácsony után jött a szilveszter. Aradon maradtunk a mi kis gyülinkkel:D jó volt:) beszélgettünk az elején, ettünk, ittunk, sokat játszottunk:D Külön öröm volt számomra hogy unokatestvérem is eljöhetett temesvárról:D
És akkor még néhány szóban arról ami tegnap történt velem. Nem szeretnék semmit részletezni... csak meg szeretném írni az ez évre szóló figyelmeztetést az Úr részéről. Mielőtt eljöttem Budapestről hatalmas örömmel jöttem el mert alakultak a dolgaim:) békességgel, bizonyossággal... tegnap mindez romba dőlt... Eszembe jutott h 2 hónapja mióta új helyre költöztem elhanyagoltam nagyon az Úrral való kapcsolatomat, napról napra jobban és jobban. Most pedig tanít és formál az Úr ezen és más területen is. Nehéz ez az időszak amiben vagyok de a rám szabott rész az hogy jobban, teljesen bízzam magam az Úrra akármi de akármi is történjék. Nah és végül még néhány kép a szilveszterről:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése