2013. február 3., vasárnap

Mulasztásaim...

Ma beszélgettem egy ifitaggal és kiderült, hogy tegnap óta olvassa a blogomat, és felhívta a figyelmemet több dologra is. Ugyanis akik csak a blogomat olvassák, elég sok mindenben zavaros képet kapnak olykor. Decemberben írtam, hogy úgy megyek el Budapestről, hogy januártól lesz munkám. Január 2 kaptam értesítést, hogy sajnáljuk mást vettek fel. De mivel ez a munkahely nekem volt előkészítve, ezért 2 hete felhívtak ugyanerről a helyről hogy még szeretnék e ebben a suliban dolgozni. A válaszom természetesen igen. Lehet az a kérdés merül fel miért hívtak vissza?! Akit felvettek nem volt a megfelelő személy. Én két napot próbálkoztam hogy felvegyem a sulival a kapcsolatot de nem igazán sikerült, nah meg olyan választ kaptam hogy nincs több mondanivalójuk mint amit megírtak email-ben. Belenyugodtam és csak imádkoztam. Nem szomorkodtam, hogy mi miért történt hanem az Úrnál letettem és kész, az eredmény az, hogy 2 hete itt dolgozhatok:D Dicsőség az Úrnak, hogy amit megígért azt mindig de mindig valóra váltja:D Holnap lesz az utolsó vizsgám, kérlek imádkozzatok értem, aztán majd jövök a hírrel, hogy milyen lett:D Legyetek áldottak:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése